LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Evelina - 4 februari 2011 07:33

bra gjort att jag sitter vid datorn,

när jag har en halvtimme på mig att

sminka mig

fixa håret

KLÄ mig,

packa

(äta) skulle jag ha gjort, men äter inte frulle assåwwww.

ah, också sitter jag här :o

jag menar, det tar 20 min att fixa smink&hår.

& ja,crap :)


+ att jag fetingsomnade vid 3 inatt, så jag är inte så värst pigg efter att ha sovit ca 4 h, Inte det roligaste när man ska upp till skolan,


imorgon har jag hälsingeträning :) sköönt!

& på söndag är det konfaträff:D

bästavän (f.d konfabästis) är där jue :D <3

Av Evelina - 4 februari 2011 00:34

ch tittar på 'Sveriges värsta bilföreare'' skrattar ihjäl mig ettag också..

hahahah

så roligt äre :D

 

Haha, ligger nu o hade tänkt sova, men sov middag i 1½ timme, till kl halv åtta, så är inte trött.

klockan är tjugo i ett och jag kommer nog inte somna på ett bra dag, och jag somnar verkligen inte när jag sitter med datorn i knät..

aja,

nu får ni en schleten brud

& otroligt fräsh brud på bilder.

 


mmmmmm, svarta naglar....



Av Evelina - 4 februari 2011 00:27

ja, jag glömde bort det när jag satt vid min stora dator, så nu sitter jag vid den bärbara.

men mina favoritskor var faktiskt mina rosa streetskor, fast jag förstör alla dom så..

men nu är mina favoriter dessa:

tygskor


  ja, vad heter domhär då?

strandskor?


 

och dessa klackskor gillar jag starkt!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards