LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Evelina - 5 februari 2011 22:36

det vackraste synen en människa kan se, är att se den dom älskar, lycklig.

och det mina ögon vill se nu, är att se dig lycklig.. 

Av Evelina - 5 februari 2011 22:19

mina ambitioner är att klara av skolan och gå ut med bra betyg,

att få en bra familj och inte hålla på med massa skit.

en ambition för mig är även att jag verkligen jätte jätte gärna vill komma med i fotbolls landslaget :D


jag ska bli typ asbra imål:D


 



Av Evelina - 5 februari 2011 00:21

hejsan, nu ligget jag i min säng, har snackat med melissa på fb eftersom ngn liten flicka tydligen har hennes mobil, haha, lilla klanten :(

trodde bara hon dissade mina sms :p

haha, snäll jag e då.

nä, men jag ska faktiskt sova nu, för att jag har älsingeträning kl 10 imorgon, ska upp vid 8, har sovit ca 4 timmar inatt, sen sov jag 2 timmar när jag kom hen, så jag är fortfarande trött,

men ska inte somna kl 3 inatt igen, ååh vad sur jag va idag-.-

har tyvärr inte tid att lägga in dag 29 just nu alltså,

men vi fixar de imorgon, jag lovar,

nu ska jag titta på tv och sen sovas,

skriver mer imorgon, pusspuss!

  FRÄSCH BRUD ASSÅEW

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards