LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Evelina - 7 februari 2011 23:52

ja, vet fan inte vad som är fel, men mår illa mycket nu :(

aja,

ska sova nu, eller försöka iaf,

känns som middagen är påväg upp asså...

trött är jag också..

hm..

bad day

Av Evelina - 7 februari 2011 22:40

imorgon ska jag till skolan, oavsätt hur jag mår.

har missat 2 lekioner av Sex&Samlevnad nu,

sånt vill man ju vara med på, eller?

haha nä de är inte drf, utan för att vi har hk, och sen ska jag ta hem lite, eller mkt plugg.

TRÅKIGT!

aja, sånt man måste göra..

har spanskaprov på onsdag V 7.

och svenska prov om Aniken på måndag V 7.

Av Evelina - 7 februari 2011 21:46

bilder på oss från 2009

         

smågalna brudar.

                       

bilder på oss från 2008..

            bilder från 2009 - igen.

                                        


Jag älskar dig Josefine,

du och jag föralltid, det var så vi sa det..  

Av Evelina - 7 februari 2011 20:37

* Linda Rangfeldt är min förebild.<3

* jag lever hellre singel än i ett förhållande, (kommer väl ångra detdär sen,haha)

* jag hatar att äta mat.

* jag fick 7 VG'n & resten G i mina första betyg. vilket jag är nöjd över.

* jag hatar att prata om mina egna problem.

* jag vill bli psykolog eller fotbollsproffsnär jag blir stor.

* jag gråter jätte lätt då jag ser andra må dåligt.

* jag har väldigt dålig självkänsla.

* jag får alltid dåligt samvete. Även över saker som jag inte gjort fel.

* jag litar på folk för lätt, och dömmer folk för lätt.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards