LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Evelina - 22 februari 2011 23:35

.. kommer nog inte kunna sova efter att jag tittat på beck, tkr dom e asläskiga(!?) men bra:)

så ska titta på den och sen får jag väl vara vaken hela natten igen isf.

imorgon ska jag först te skolan, sen ska jag & annie te stan & handla present till hanna :)

jag ska även köpa ett gina linne eller nått sånt te mig själv,

sen äter vi på Jambo, mmhmmhmm!!

nu ska jag lägga mig,

godnatt då

Av Evelina - 22 februari 2011 21:15

.. men får inte sova än,

ska lägga mig vid 23/24 tiden ngn gång så jag kan sova hela natten.

på torsdag ska jag äntligen till ungdomsmottagningen o få p-piller, fett skönt att dämpa smärtan av mensvärken hela tiden.

jaja,

nu äter jag chokladpudding ^^

Av Evelina - 22 februari 2011 16:56

en bild jag aldrig lagt upp är denna..

Ett skolarbete jag gjorde om Linda Rengfeldt.


spännande va?;)


den kanske inte var så rolig,

ni får en ny  här:)


en väldigt söt bild på amanda och mig :)  

  

Av Evelina - 22 februari 2011 16:54

tar en bild för varje dag,
börjar idag :)
 
1a bilden: En bild som du aldrig lagt upp
2e bilden: En bild på någon i din familj
3e bilden: Något du gillar att göra
4e bilden: En gammal bild på dig själv
5e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
6e bilden: Någon du umgås mycket med
7e bilden: En person som du saknar
8e bilden: En person du kan berätta allt för
9e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider
10e bilden: En ovanlig bild
11e bilden: En person som alltid ställer upp för dig
12e bilden: En bild på en tid du saknar
13e bilden: En bild från i somras
14e bilden: Tuffaste bilden du nånsin tagit
15e bilden: En bild som du alltid skrattar åt
16e bilden: En tokig bild
17e bilden: Nånting du vill göra om
18e bilden: Bild från bästa sommaren

Av Evelina - 22 februari 2011 05:00

ja, jag skickade ett sms som mobilblogg igår, eller inatt, men de kom tydligen inte fram :o?

men jag skulle skriva såhär

'' Hej, blev senare inatt än igår natt, la nig redan vid halv nio och läste bok, 70 sidor. Sen somnade jag en timme mellan tio och elva. Vaknade, klev upp, fika och har ni legat klarvaken i sängen i SEX timmar. Jag är jätte trött,mår illa och vill sova, men alla tankar som åker runt i mitt huvud låter mig inte sova. jag ska egentligen upp om 2 timmar, men pappa tkr inte jag ska till skolan imorgon heller för att jag mår så illa och min förkylning + att jag knappt hinner sova i 2 timmar och gå i skolan mellan halv nio och tjugo i fyra, det är lixom mer än 7 timmar.. nu ska jag verkligen försöka sova, godnatt:)''


men ja, jag somnade vid strax efter fem och så väckte inte pappa mig för att jag kan ju inte gå i skolan när jag bara sovit i 2 knappt 2 timmar:o

jag är piggare nu, mår inte illa och känner mig inte hängig. så jag ska nog försöka plugga lite matte, har ju inte kunnat gjort de tidigare dagar för att jag bara legat i soffan och mått så dåligt och inte orkat tänka.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards