LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Evelina - 17 februari 2011 20:12

ja precis, jag sitter här och nyser, hostar, har ont i huvudet, har ont i magen, är hungrig, ont i örat och i halsen,

har även lite feber, tänkte gå på skolan imorgon, men njae, blir nog inte så som jag tänkt mig,

FAAN, jag som skulle vara med jossan i helgen :(

& träna kan jag inte heller göra,

ååh blir så arg på min förkylning.

har även smsat med Annoe idag :)

min kära kusin, hihi.

aja, det kanske inte va så intressant, men jag ska slå på ngn dålig film nu och sova,

faaast, jag är inte trött, somnade vid tolv igår,

så sov jag 7 timmar, sen klev jag upp vid kvart över sju,

la mig halv åtta,

sov till halv nio,

klev upp och gick till soffan, och låg på soffan från halv nio till tre, så ja, det har varit en väldigt slapp dag :)

ska nog försöka sova nu,

fast ska be pappa köpa hem ngt gott till mig,

är på världens sockersug :(


förresten så drömde jag att mamma dog inatt :o

de va så hemskt, och aldrig vaknade jag upp ur drömmen heller :'(

drömde att mamma var borta, så frågade jag vart hon va, då fick jag bara till svars att hon var och handlade, att hon skulle komma tillbaka snart,

jag väntade i några timmar, hon var inte tillbaka, jag frågade åter igen vart hon var,

fick tillbaka att hon var hos en väninna och skulle komma hem senare.

dagen efter var inte mamma hemma,

ALLA visste att hon var död, utom lilla ja, som inte fick veta någonting.

hon dog av ngn sjukdom (vilken de nu va minns jag inte)

men som tur var så slutade den mardrömmen där.

imorse när jag vaknade grät jag för jag trodde mamma var död.

hatar verkligen mardrömmar :(

 

ja, detta var mitt 490 tråkiga inlägg, och med de säger jag nu godnatt.

Av Evelina - 17 februari 2011 12:32

hejsan, ligger hemma i soffan och mår dåligt,

mår illa, är hungrig, har feber, hosta, ont i halsen, huvudet och örat,

inte en bra dag att vara jag :(

är jätte jätte hängig, ska snart förföka kliva upp och äta nått, men orkar inte egentligen, har varit hungrig sen klockan 7,

är ensam hemma och har ingen som tar hand om mig, buhuu.

Ludde ligger här bredvid och sover som en stock, sömntuta till hund jag har :(

hehe,

men ja,

ska försöka äta nu,

vi hörs sen om jag orkar skriva nått,

puss.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards