LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Evelina - 8 februari 2011 22:07

det är helt sjukt,

i söndags när jag kom hem från träning, så började min mage krampa starkt,

brukar ha svaga smärtor i magen av någon anledning, vet inte vrf.

så hade jag ont igår också, inte lika ont,

och idag, jag kände först på skolan, trodde först det var för att jag inte ätit något,

fick även jätte ont efter lunchen, trodde det var för att maten var stark, hade ont när jag kom hem, gick och vilade, när jag vaknade började det krampa, jag vågade inte kliva upp ur sängen,

men tillslut klev jag upp, gick till badrummet, tänkte bada för att de ifall smärtan minskade,

så jag gick till badrummet, skruvade på vattnet,

så tänkte jag gå till mitt rum & hämta rena kläder att ha på efteråt,

så bara skyndar jag mig att ta tag i badkaret och ramlar ner på golvet,

ligger och krampar i ca 5 minuter innan jag kan resa mig, stänga av vattnet och dra ur vattnet, vågar ju inte ligga i badkaret utifall något händer,

så jag springer in på mitt rum, lägger mig i sängen, försöker bli lugn,

efter ettag gick det över,

så kom mamma hem,

så berättade jag för henne, hon trodde att det var mensen, men det kan inte vara det, för jag har haft så många gånger och det inte har haft med mens att göra.

som när jag gick i 4an, då fick jag såhär, bara la mig på golvet och röck i kroppen, så åkte vi in på akuten,

kul att hon körde upp hela jävla handen i rumpan på mig,

eller haha, nä inte direkt, men de va inte det trevligaste jag har varit med om,

iallafall,

och då var de varken mens eller blindtarmen, utan magkatarr, jag var stressad och mådde dåligt,

fick äta medicin och allt,

hoppas inte det är de igen :(

skulle vilja att de va blindtarmen så dom kan få bort den och smärtan.

det är hemskt, så hemskt!

Av Evelina - 8 februari 2011 18:54

jag är inte född till att behandlas som skit,

jag är inte född till att leva efter andras regler,

speciellt inte dina.

Vafan ska jag anpassa mig efter ngn som förstört mitt liv?

jävla idiot.


(bilden har INGET med texten att göra!)

 

Av Evelina - 8 februari 2011 15:47

men har lite ont i foten,

men jag överlever, och ät mätt.

hade inte ätit på 18 timmar, och sen var det soppa på skolan, skitgott , hm-.- iallafall så fick jag jätte ont i magen av dt :(

så jag tog ett äppppppppleeee nivet,

sånt rött, runt, gott:D

Av Evelina - 8 februari 2011 07:34

ingen med körkort är vaken, eller pappa är det, men han har redan åkt till jobbet. och aldrig att jag går med kryckorna till skolan,

kommer ju slå ihjäl mig när jag kommer 2 meter utanför dörren,

herregud,

får nog väcka mamma så hon kan skjutsa mig,

ah, så blire,

men först ska jag klä på mig så hon slipper kliva upp onödigt tidigt eftersom jag behöver åka vid 10/15 över åtta..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards