LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Evelina - 3 februari 2011 21:42

till min älskade bästa Sabina Svensson :
jag har nog aldrig berättat hur stolt jag egentligen är över dig min vän! hur mycket jag tror på dig egentligen, jag vet att det kan vara lite svårt i matten för dig och så, för de har du berättat, men du är så jävla duktig som verkligen försöker, för jag ser hur du utvecklas, du kämpar på och höjer dig mer & mer i dina kunskaper.
Och hade jag bott närmre dig, (ist för denna skitstad) så lovar jag att då hade jag kommit till dig varje dag och försökt hjälpa dig med allt, jag hade suttit med dig då du inte mått bra, jag hade tröstat dig om du gråter, jag hade fått dig fortsatt vara glad om du verkligen varit glad!
Även fast vi har en riktigt vänskapsförhållande på långt håll & bor långt ifrån varandra, så försöker jag, varje dag att ställa upp för dig, hjälpa dig med skolan, hjälpa dig med problem och allt. Om du behöver något råd eller så, så försöker jag komma på en bra lösning till allt.
Du är min allra allra bästa vän Sabina, det vet du, du är en sån otroligt stark person och sån bra vän, sådan som alla borde få ha, och jag hade den turen att jag fick dig.
Det var någongång i mitten av april 2009 gumman, minns du det? jag menar, det är snart 3 år sedan vi blev vänner, jag hade haft dig länge på msn, och alltid undrat vem de va, sedan stod det något om '' vad ska man göra om ens bästa vän sviker en''
och jag skrev till dig, jag sa att du skulle prata med ngn,
och efter den dagen, då pratade vi varje dag, och kom allt närmare och närmare varandra för varje dag som gick, vi lärde känna varandra mer och mer,
och vi visste nästan allt om varandra under en lång tid, och det ledde till att nu är det bara du som vet exakt allt om mitt liv, bara dig jag kan prata med om allt som händer!
Jag minns när du skulle utomlands till mallorca första gången efter att vi hade lärt känna varandra så bra, jag var så ledsen innan du åkte, när du åkte, när du var borta, och även när du kom hem, för då var allt så dåligt mellan oss..
du hade skrivit 'tvilling' på din arm, som stod för mig, och jag hade skrivit 'tvilling' på min arm som stod för dig, men ja, sen när du kom hem, då var allt så, fel..?
vi hade förlorat kontakten helt, visste knappt ngt om varandra längre, och än idag är det inte bra, det är fortfarande någonting som stör våran vänskap..
Och innan jag åkte till norge så började vi tjaffsa somfan och jag sa nej till våran vänskap, fattar inte hur jag kunde vara så jävla dum? hur kunde jag bara lämna den som verkligen gjorde allt för mig, den som ställde upp hela tiden? dag som natt, hur du än mådde själv.. det var sjukt..
jag minns hur du sa till mig varje dag när jag inte orkade mer, att JAG gav dig styrka, det var JAG som fick DIG att bli stark. JAG, lilla jag, har gjort ett stort intryck i ngn annans liv, kunde det vara sant?
Den lycka jag får ser i dina ögon, det hopp jag ser som du brinner för, det ger mig kraft till att fortsätta kämpa på var dag.
jag minns hur jag gjorde dig så ledsen då jag var så trött på livet, när du mådde så dåligt i skolan och var så orolig över mig. men Sabina, du ska veta, att det är DU, lilla DU, mitt hjärta som har fått mig att stanna kvar, du har fått mig att kämpa in i det sista.
Du är mitt allt, och jag älskar dig mer än du någonsin kommer kunna förstå eller föreställa dig.
Jag hoppas att du och jag alltid kommer förbli vänner,
och jag hoppas att du och jag, en dag blir lika tighta som förr, att vi kan prata om exakt allt mellan himmel och jord, precis som förr, och att vi försöker hålla kvar kontakten, för just nu äre skit mellan oss, ingenting finns kvar, inget annat än det som finns i våra minnen. och det är förjävligt att det ska behöva blir såhär mellan två vänner som verkligen kämpat för att komma till denna nivå.
Jag älskar dig min tvilling.
ta aldrig ett steg utan mig, lova mig det.
Din Evelina.

Av Evelina - 3 februari 2011 08:02

går från 08.25 - 15.50 idag,

känns ganska drygt, + att vi inte har ngn rast på förmiddagen, jo, lite efter idrotten, om vi hinner,

först har vi

SO (veckans nyheter)

IDROTT (skridskor)

NO(sex&samlevnad?)

Lunch


sen kan jag inga fler lektioner :D

vet att vi har engelska sista timmen :)

men nu måste jag skynda mig,

var ju hemma igår för jag mådde inte bra,

hade jätte mkt kramper i magn & var yr osv,

nu har jag bara ont i halsen & huvudet, det överlever jag nog på,

värre igår när jag fick ont såfort jag gick..


hejdååå:D

  

Av Evelina - 3 februari 2011 07:38

..om det var så enkelt.

lilla stjärna på himlen där, ser du hur jag ber om att få komma till dig?

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards