LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Evelina - 9 februari 2011 23:24

haha, typ,

nä men jag ska lägga mig & pålugga nu,

har engelskaprov imorgon som jag inte visste om,

eller jo, men jag hade förträngt de :)

så nu sitter jag & pluggar fraser och ord,

aja,

sen ska jag försöka sova tidigt,

ska packa imorgon också,

puss&godnatt!

oh gash, vill inte till skolan imorgon kom jag på,

har idrott, och ja, min fot mår inte bra och jag MÅSTE tydligen vara med på idrotten.

Av Evelina - 9 februari 2011 22:30

.. den som verkligen ger mig ett leende på mina läppar, ett sant leende, inge jävla fake. hon gör det bara, utan att hon ens vet om det,

hon bara, finns där & gör mig glad, får mig att må bra och fortsätta kämpa,

det kanske låter sjukt, men det är verkligen sant,

för på något sätt har hon räddat mig, var det genom att hon pratade med mig?

var det för hon gav mig svaren på frågorna jag ställde,

eller är det bara för att hon existerar?

Jag har verkligen ALDRIG känt såhär, ALDRIG haft en sånhär förebild,

vi är så olika, så otroligt olika, men ändå så ser jag hennes vilja, hennes styrka, och tänker : jag kan också, jag klarar också av att vara stark, så stark som hon är.

 

åtminstonde så ska jag försöka,

för mailen hon skickade till mig, jag vet inte varför, för det var inte roliga saker vi pratade om, men ändå så blir jag så jävla glad,

är det för att någon, och inte vem som helst, verkligen såg mig?

och verkligen brydde sig?

& jag skriver inte detta för att hon på något vis är känd eller så,

utan för att jag verkligen känner såhär, de är såhär de ligger till,

och jag skulle önska att alla ni kunde inse att JAG gör inte dehär för att få hennes uppmärksamhet, utan jag vill bara att hon ska veta vilket stort intryck hon har gjort i mitt liv & vad hon ställt upp för mig.

     

kommer du ihåg detta Linda?

våran små pratstunder om förhållander,skolan & idioter?

 

Eller när jag vann din ''tävling'' på bloggen om domdär jeansen, minns du vad glad jag blev? Så fina ord du skrev om mig då :')

  


de var bara de jag ville :)

& justja,

HÄR hittar ni till hennes blogg :)<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards