LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Evelina - 20 februari 2011 23:53

tycker det är tragiskt hur många vänner man förlorar kontakten med under tiden som springer förbi,

jag menar,

jag gick i en klass, men världens mest underbara tjejer som jag verkligen älskade av hela mitt hjärta,

man hade så roligt tillsammans, samtidigt som alla var jävligt falsk mot varandra.

det är ett fåtal personer från den klassen jag har kontakt med nu, närmare 3-4 st,

de är J,J,J & E.

E träffar jag bara på träningar med hälsingelaget (fotboll)

& J.W, ja, vi var otroligt bra vänner, vi kände varandra innan skolan och vi känner varandra fortfarande, tyvärr har vi inte mkt kontakt kvar.

J.F, min Göran, vi pratar än idag, kan sitta och skriva hur mkt som helst om gångerna vi umgåtts, haft så kul tillsammans, och idag garvar jag somfan åt allt tok vi gjorde, de är verkligen inte alla som hoppar fram och tillbaka på ett tag bland alla lägenheter, men det gjorde vi, och kul som fan vare. '' hej hå jag har push up bh, pling pling pling jag är tjejen med string'', underbara tider, tyvärr ses vi knappt, det är väl på stan, då vi springer fram o kramar varandra.

och sen äre J.E  min lillasyster, den jag har mest kontakt med och fortfarande träffar än idag, vi sitter & pratar i telefon i nån timme bara sådär helt spontant, vi hittar på saker och vi umgås verkligen på riktigt, dock inte varje dag som förr, och inte heller varje månad, men ngn gång ibland iallafall, sist vi umgicks var tyvärr i oktober, men det är så svårt med tider, vi skulle vart i helgen, men jag är ju jätte sjuk, så på lovet så ska vi hitta på bus!


men saken jag vill komma fram till är att jag tkr de är så synd att många ska förändras på ett negativt sätt.

alla var såna underbara personer, och nu när man ser dom, säger hej så kollar dom snett?

nä, jag säger inte ens hej, jag vet inte, men alla har förändrats,

jag skriver bara nu, vet inte vad jag skriver om.

& sen har jag självklart andra vänner i hudik, många från fotbollslaget och så, andra jag bara lärt känna sådär,

men aja,

de va skönt att få det sagt,

nu ska jag sova,

får inte gå i skolan imorgon,

är blek och mår dåligt,

uffa.

godnatt:)



Av Evelina - 20 februari 2011 23:53

tycker det är tragiskt hur många vänner man förlorar kontakten med under tiden som springer förbi,

jag menar,

jag gick i en klass, men världens mest underbara tjejer som jag verkligen älskade av hela mitt hjärta,

man hade så roligt tillsammans, samtidigt som alla var jävligt falsk mot varandra.

det är ett fåtal personer från den klassen jag har kontakt med nu, närmare 3-4 st,

de är J,J,J & E.

E träffar jag bara på träningar med hälsingelaget (fotboll)

& J.W, ja, vi var otroligt bra vänner, vi kände varandra innan skolan och vi känner varandra fortfarande, tyvärr har vi inte mkt kontakt kvar.

J.F, min Göran, vi pratar än idag, kan sitta och skriva hur mkt som helst om gångerna vi umgåtts, haft så kul tillsammans, och idag garvar jag somfan åt allt tok vi gjorde, de är verkligen inte alla som hoppar fram och tillbaka på ett tag bland alla lägenheter, men det gjorde vi, och kul som fan vare. '' hej hå jag har push up bh, pling pling pling jag är tjejen med string'', underbara tider, tyvärr ses vi knappt, det är väl på stan, då vi springer fram o kramar varandra.

och sen äre J.E  min lillasyster, den jag har mest kontakt med och fortfarande träffar än idag, vi sitter & pratar i telefon i nån timme bara sådär helt spontant, vi hittar på saker och vi umgås verkligen på riktigt, dock inte varje dag som förr, och inte heller varje månad, men ngn gång ibland iallafall, sist vi umgicks var tyvärr i oktober, men det är så svårt med tider, vi skulle vart i helgen, men jag är ju jätte sjuk, så på lovet så ska vi hitta på bus!


men saken jag vill komma fram till är att jag tkr de är så synd att många ska förändras på ett negativt sätt.

alla var såna underbara personer, och nu när man ser dom, säger hej så kollar dom snett?

nä, jag säger inte ens hej, jag vet inte, men alla har förändrats,

jag skriver bara nu, vet inte vad jag skriver om.

& sen har jag självklart andra vänner i hudik, många från fotbollslaget och så, andra jag bara lärt känna sådär,

men aja,

de va skönt att få det sagt,

nu ska jag sova,

får inte gå i skolan imorgon,

är blek och mår dåligt,

uffa.

godnatt:)



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards