LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Words don't come easily.

Av Evelina - 15 november 2012 18:35

Hej hallå.

Nu har jag äntligen lite tid att blogga,

idag var jag på magnet röntgen, dog ett tag för jag var så jävla rädd,

dom satte fast min hand/handled i nån sak, så jag blev elldeles kall i fingrarna,

sen åkte jag in i tunneln och de började låta och banka och pipa & allt vad de va, det lät svinmycket, så låg jag sådär blixtstilla  i typ 20 minuter.. men ibland bara röck de till i kroppen, var även nära på att få sendrag under foten.. haha.

iallafall.

efter röntgen så åkte jag till skolan, träffade sanna,

så åt vi lite, ytterst lite.. haha

sen gjorde vi nått, sen hade vi naturkunskap ett tag, då gjorde vi klart de arbetet som vi ska redovisa sen.

Sen gick vi på en föreläsning av Expo, handlade om nå flyktingar eller nå, förstod inte så bra..

sen tog jag & sanna stadsbussen till station sen åkte vi hem..

När jag kom hem så åt jag mat, sen somnade jag ett tag..

när jag vaknade så hade jag fått brev från sjukhuset, där de stod allt om min knäoperation, så jag ska förebereda mig på de (:

är jätte nervös, de är bara lite mer än 3 veckor kvar.. och veckorna går ju så inåthelvete fort!!

men men,  hoppas att allt blir jättebra efteråt & att knät blir som de ska..

men iallafall så ska jag snart åka iväg på träning.. är inte så sugen på de idag då jag har ont i knät redan men jag ska försöka..

ska ta de lugnt.

Nu ska jag klä på mig lite andra kläder och sen åka, kanske bloggar nå från mobilen om jag orkar ikväll..

hejdåå :*


de jag är mest nervös över är detta -->       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards