LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 16 november 2013

Det värsta som finns, är att inte veta.

Av Evelina - 16 november 2013 23:43

Det gör så fruktansvärt ont att du inte säger någonting, du bara låtsas som om du inte har sagt nått till någon,

och jag låtsas som om jag inte hört det från någon annan, jag trodde att du hade förbättrats,

att du hade blivit en godare människa som kunde ta konsekvenser och acceptera andra människor.

Men återigen hade jag fel, om dig, om oss, om allt.

   Jag vet att om du bara försökte så skulle du vara en sån bra människa, och att jag engång sett upp till dig beror på just det, du behandlade folk bra för en stund, du vågade vara glad och du kunde acceptera när man sa någonting, men nu, såfort någonting inte blir som du vill, eller när du inte får som du vill så skiter du i alla och blir som en jävla 3 åring som är i trotsåldern, exakt så blir du, och det är svårt att veta var någonstans man har dig, om man är din vän eller om du hatar en, om man duger eller inte. 

   Det som är så jävla tragiskt med dig är att folk duger när du behöver hjälp med någonting, och är man upptagen så duger man inte längre, säger man nej så får man vänta 10 år innan man får komma in i ditt liv igen och du ger aldrig folk en jävla ärlig chans. Varför ska du gå runt folk? varför inte bara säga det direkt till mig, vad du nu tycker att jag har gjort fel, för jag vet att jag inte har gjort det, utan det är ditt egna fel att människor inte vill ha kontakt med dig för du är så jävla tragisk och jag fattar att du ibland inte står ut med dig själv,

det förstår jag nu. 

Men det hade inte gjort så jävla ont på mig om du kommit fram och sagt det till mig, istället för att säga det till en annan som sedan säger det till en annan och som även säger det inte fick komma fram till mig? Men att du var arg på mig för att du ansåg att jag gör fel.

Hur fan ska jag kunna förbättra mig då när du inte säger det direkt till mig och inte vill att jag ska få veta?

Ibland, eller väldigt väldigt ofta så förstår jag inte hur du tänker eller vad du överhuvudtaget tänker med.


Mänskligheten är ju ett stort jävla skämt.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards