LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 20 november 2013

a shining star, no matter where you are.

Av Evelina - 20 november 2013 21:53

Nu kommer alla jobbiga känslor igen, jag förstår inte varför det alltid blir på kvällen som jag bryter ihop.


jaja, får väl lägga mig och försöka torka tårarna och läsa lite..


Kommer förmodligen ha fetaste träningsvärken imorgon efter detta pass, i både armar, rumpa, ben och mage. 

Men det är så det ska vara, och jag ÄLSKAR träningvärk fast det gör fruktansvärt ont ibland..


Imorgon är det träning igen, 

Älskar när tisdagen är över för när onsdag kommer så är veckan nästan slut, och det är träning onsdag, torsdag och sen är det helg, sen träning&match på söndag, så det är bara att stå ut två dagar i skolan sen så lättar allt. 

men torsdagarna och söndagarna är oftast skönast när jag får träffa julia, då blir jag lugn och andas lite bättre luft.


Iallafall, på styrkan idag så gjorde vi höga sparkar 1 min/ben utan att sätta ned foten, sen så joggade vi lite, åh sen stretchade vi samtidigt som vi gick, och sedan gjorde vi utfall + hög spark tillbaka. 

Efter det så fick vi ett band och så skulle ena person stå framför den andra med 1 meters mellanrum kanske, så hade båda personerna 1 fot i bandet, och den som stod framför skulle sparka 10 gånger utan att stödja sig på foten, och sedan samma med andra benet. Sen skiftade man person osv. Efter det så tog vi ett varsitt band och vek de dubbelt, sen skulle man gå 6 steg, och göra nått med benet 10 ggr, x4. 

sen gjorde vi höga sparkar på mjuka mattan i 1.30, och sedan i sanden 1.30

efter det så minns jag inte så mkt mer men vi sprang iallafall i sanden, tävlade mot varandra, och på slutet gjorde vi som situps och armhävningar fast man står i lägsta möljliga position i 30 sek, sen gjorde vi sidoplankan och mer situps..


Så nu är jag lite öm i kroppen, så att träna imorgon känns.. nja, kommer nog inte gå så bra men jag får göra mitt bästa, om jag nu ska träna, mår jag såhär (psykiskt) så ska jag inte träna iallafall.


har ingen jävla bild heller så de blir ni utan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards