LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

klockan är nu 05.00 och jag ska upp 07.00, har inte sovit nått.

Av Evelina - 22 februari 2011 05:00

ja, jag skickade ett sms som mobilblogg igår, eller inatt, men de kom tydligen inte fram :o?

men jag skulle skriva såhär

'' Hej, blev senare inatt än igår natt, la nig redan vid halv nio och läste bok, 70 sidor. Sen somnade jag en timme mellan tio och elva. Vaknade, klev upp, fika och har ni legat klarvaken i sängen i SEX timmar. Jag är jätte trött,mår illa och vill sova, men alla tankar som åker runt i mitt huvud låter mig inte sova. jag ska egentligen upp om 2 timmar, men pappa tkr inte jag ska till skolan imorgon heller för att jag mår så illa och min förkylning + att jag knappt hinner sova i 2 timmar och gå i skolan mellan halv nio och tjugo i fyra, det är lixom mer än 7 timmar.. nu ska jag verkligen försöka sova, godnatt:)''


men ja, jag somnade vid strax efter fem och så väckte inte pappa mig för att jag kan ju inte gå i skolan när jag bara sovit i 2 knappt 2 timmar:o

jag är piggare nu, mår inte illa och känner mig inte hängig. så jag ska nog försöka plugga lite matte, har ju inte kunnat gjort de tidigare dagar för att jag bara legat i soffan och mått så dåligt och inte orkat tänka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards