LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

du har somnat in föralltid, vi ses där uppe min ängel!

Av Evelina - 25 februari 2011 21:20

Jag kämpar ensam i en stark motvind.

 

när jag tänker på dig,

ja, jag tänder då ett ljus för alla dom som har gått bort,
alla våra änglar som i himlen vakar över oss,
vi alla vet att livet är för kort.

det är för många olyckor som har tagit människors liv,
för att man råkar vara på fel ställe, vid fel tid.

för att man inte hunnit med allt som händer.

bara hoppas på att den starka vinden vänder.

Livet är så orättvist och alldeles för kort,
men våra änglar finns ju alltid där, fast dom är så långt bort,
jag tror att dom ser oss och jag tror att dom hör,
det känns som att de stöttar oss i de val som vi alla gör,
tänk hur många som har lämnat världen alldeles för tidigt,
tänk hur många anhöringa som verkligen har lidit.


Jag hoppas att lilla du,

min älskade ängel sover gott nu, för du kommer stanna där för all framtid,

hur mycket jag än bönar och ber att du ska komma tillbaka, så finns inte den dagen i våran kalender..

men många gånger undrar jag vem fan som har sagt att de är bättre i himlen, kanske du hade fått ett bättre liv på jorden?

det gör ont att tänka på dig, för det som hände är inte rättvist, inte mot någon.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards