LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Evelina - 1 december 2012 23:05

Eftersom det blev en tidig uppstigning imorse och en fartfylld dag men massa skoj,

& mindre skoj..

så känner jag nu hur allt bara pyst ut ur kroppen,

alla krafter är totalt borta, orkar knappt titta,

så ska lägga mig i sängen och läsa svenskaboken lite som jag helst ska läsa ut i helgen,

men jag somnar nog ganska fort, fast de som är jobbigt är att såfort jag borstar tänderna så blir jag pigg igen..


Men ska iallafall lägga mig ändå även om jag blir pigg,

också ska jag tänka på mitt fina lag där nästan alla tjejer är ute och super, kul.


de märks även att jag är stressad och orolig hela tiden nu, för jag är ofta yr & sen går naglarna av hela tiden,

när jag mår bra och tar det lugnt så växer naglarna och blir starka, men nu går dom av såfort man nuddar dom..

inte så kul kanske...



Av Evelina - 1 december 2012 20:53

Idag är det lördag och första december,

känns sjukt,

24 dagar till julafton.. måste handla julklappar nångång åh!

men orkar verkligen inte. vill spara mina pengar och festa snart!


Idag har de varit en riktig kaos dag, fast den var rolig till en början.


klev upp strax efter 7 och gjorde mig iordning, sen hämtade johanna mig, mitt uppe i all snökaos,

så åkte vi in till stan, mötte upp resten av laget & hade lite genomgång,

sen började vår lilla tävling,

vi var indelade i 2 lag, vardera lag hade en förare + bil,

och sedan fick vi en lista på 75 saker, ganska svåra saker som te.x hembrännarmaskin, en specifik damsugare,, dildo m.m

Sen så hade vi först 2½ timme på oss att leta & knäppa kort på oss + de vi hittat,

sen vid tolv var de lunch, alla skyndade sig i med maten och sen åkte vi vidare, till klockan 3, då vi åkte till ett ställe och lämnade alla kort,

sen va fm slut,

så de va dags för alla att åka hem och komma tillbaka senare,

när jag skulle hem så hade min skjuts tydligen ändrat sig, skitsnällt..

så jag fick ringa mamma, men hon kunde inte komma för bilen gick inte köra,

och då va klockan 15.15 så pappa fick komma och hämta mig,

han började jobba 16 så han hann inte skjutsa hem mig för att de va sån dålig väg,

så då fick jag åka med han till stan,

så fick jag vänta på bussen i nästan en timme för att den va 30 min försenad,

så stod jag där i 50 minuter och frös ihjäl, hade inte direkt bästa kläderna..

Sen kom den efter en lång tids väntan, så åkte jag till näsviken, men fick hoppa av typ 5 km hemifrån eller nå, men då va min granne så snäll så hon hämtade mig där så jag slapp gå,

när jag kom hem så skyndade jag mig att klä av mig alla genomblöta kläder också hoppade jag i duschen,

kunde ha på kallvatten men ändå brändes de på kroppen, inte så bra..
kommer antagligen bli mer förkyld nu..


Det var meningen att jag skulle på lagfest nu på kvällen men kunde inte ta mig dit på nått sätt, så himla tråkigt, började nästan gråta.


iallafall. efter jag hade duschat så klädde jag på mig hur mycket kläder som helst men ändå fryser jag..

minns inte vad jag gjorde sen, men tror jag tog fram lite advents saker,

måste sätta upp stjärna i fönstret och byta gardiner..

sen hamnade jag här, försökte plugga men orkar verkligen inte..


De har somsagt varit ett riktigt kaosväder idag, vi har huuur mycket snö som helst här i vår lilla håla,

man tar sig ingenstans alltså.


är även så sjukt nervös inför måndag.. är hellre i skolan än att operera mig!!!!
GRINAAAA


       

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards