LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Evelina - 6 december 2012 22:47

Sitter fortfarande här..

borde ha lagt mig för ett tag sedan för egentligen är jag så trött,

men har alldeles för ont i knät för att ens röra mig ur fläcken,

känns som om någon sticker med en nål igenom knät flera gånger ibland.

och någonting, antagligen smärtan, får mig att må så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen,

blir alldeles yr och vill spy, men jag hatar att spy så jag försöker låta bli.

får se om jag ska till skolan imorgon, känns som om jag varit borta mycket men what to do liksom?

har information om ivalen imorgon men eftersom jag varken ska vara med på specialidrotten eller vanliga idrotten så känns de dumt att åka till skolan när man mår såhär..

men ska försöka ta mig upp nu och borsta tänderna så jag kan lägga mig,

så får vi se hur allt känns imorgonbitti.

tar inga beslut nu, kanske inatt om jag inte somnar..


Av Evelina - 6 december 2012 20:45

Tänk vad sjukt att det redan är torsdag idag, började med att jag tog mig till specialidrotten och kikade på lite, sen hoppade jag mig upp och hade utvecklingssamtal, de såg bra ut och gick bra..

Sen hade jag matteprov, gick sämre än förväntat men de gick okej iallafall,

sen pratade jag med C,

sjukt hur lycklig man kan bli av att bara höra '' du ser ut att må bättre, du ser gladare ut''

att såna ord kan få en så glad för en stund..

Jag är glad att det finns vuxna människor som förstår så bra, tyvärr finns det inte så många av dom..


iallafall, efter de så hade vi lunch, i typ 2 timmar eller nått, så jag & sanna köpte macka så satt vi bara och snackade,

sen hoppade jag & sanna gick, ner till skolsyster för att linda om knät och sen boka in spruta, buhuu, är så rädd. haha
.

Sen hade vi naturkunskap, då svarade vi på frågor om könssjukdomar och sånt, faktiskt intressant tycker jag, så fick vi reda på provet,

har D i betyg, vilket jag är nöjd med, och sen fick jag ett starkt C på provet, sjukt nöjd alltså!

trodde att jag skulle få ett E-D på de eftersom när ett prov känns bra så går de aldrig bra, haha..

men men de gick ju bra så man får nöja sig.

efter det så fick vi en matteuppgift eftersom vår mattelärare var borta, den va svinsvår, och eftersom jag & sanna inte är dom bästa på matte så fick emma göra nästan allt, men vi försökte hjälpas åt :)


sen så fick vi vänta på taxin/bussen i typ 40 minuter,

men de gjorde ingen för medans så åt vi godis, maha..


sen kom min taxi och jag va livrädd att åka för de va så halt och bilen bara gled..

så tog han sämsta vägen hem så man såg inte ens skillnad på vägen och täkten.. haha
.


väl hemma så la jag mig och pluggade på fotbollssaken, eftersom jag pluggat i fel bok så ska jag be om att få göra provet på fredag morgon istället.

sen somnade jag iallafall i nån timme, sen väckte mamma mig och sa att de va mat,

så åt jag, sen la jag mig igen, då läste jag 36 sidor ur sämsta boken ''Glappet''

har bara 160 sidor kvar typ..

kul.

jaja, hejdå:)


  


Kollade även idag vilken skillnad de var på knät från dag 1 till dag 3,

de är mycket mer svullet nu än vad de va i början..     

(vet att bilderna hamnade i fel ordning)

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards