LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Evelina - 12 december 2012 21:02

Blev inte så mycket plugga för min del,

läste om fotbollsskadorna men minns typ ingenting,

jo att dom delas upp i ''akutskador & belastningsskador'', & även i ''mjukdelsskador och skelettskador''

och sen kan jag inte så mycket mer..  haha.
Egentligen så kan man ju så otroligt mycket bara av att man har spelat fotboll.

och spanskan orkade jag inte göra idag, ska plugga på de imorgon eller fredag,

har ju så roligt liv så alla mina helger består av plugg, plugg & plugg.

men i helgen ska faktiskt jag & Sanna baka lite julsaker! mums!!


Men iallafall så ska jag snart lägga mig, är så fruktansvärt trött.

sover ju inte middag längre heller så jag förstår inte hur jag kan somna så sent på natten,

jaja, har nyss ätit en clementin och ett äpple, innan de åt jag min chokladkalenderbit :D

fick öppna lucka 12 idag, vilket betyder att det är 12 korta dagar kvar till julafton, har massa paket kvar att köpa :(


 


Blood..

     

Av Evelina - 12 december 2012 17:04

äntligen onsdag, bara torsdag och fredag kvar denna vecka!

Det var riktigt segt att kliva upp imorse, har bara sovit 3 timmar inatt igen.

men iallafall, tog 7.10 bussen till skolan, där skulle jag på resurs, men då hade min mattelärares pappa dött i en bilkrock igår så då blev den inställd,

då struntade jag i matten så satt jag och sanna och pluggade spanska ett bra tag.

sen hade vi samhälle, minns inte ens vad vi gjorde där faktiskt, haha..

sen skulle vi ha vanlig matte, men vi fick bara nån uppgift, jag & sanna kollade vad vi skulle göra åså men vi förstod verkligen inte
,

så då gick vi, så hade vi typ 2 timmars rast..

då satt jag och sanna & pluggade spanska igen, så duktig vi är, kan faktiskt riktigt mycket nu,

men de är lite saker jag måste fråga om imorgon..


sen så hade vi historia, lika drygt som alltid, ska aldrig välja historia som inriktning iallafal, fyfan!


ja men då gjorde vi nått.


sen slutade vi, sanna åkte hem men jag väntade tills Johanna hade gjort sitt spanskaprov.

då tog vi bussen ner på stan och gick runt där i en timme typ, köpte en julklapp till mormor & morfar som kommer imorgon!!


Imorgonbitti ska vi på lucia på skolan först, så himla mysigt, sen kl 10 ska jag till kuratorn, sen är de bara en vanlig skoldag,

på eftermiddagen kommer ju mormor & morgar då, så ska jag väl umgås lite med dom, sen ska jag och Ida iväg på lucian i näsviken, hhihi..

Nu måste jag plugga lite :(


     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards