LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Evelina - 4 december 2012 22:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 4 december 2012 18:07

Första skoldagen för veckan för min del idag,

åkte med pappa in till skolan imorse så jag var där vid 9, mötte upp sanna, så satt vi & snackade åså,

sen hade vi engelska, så gick vi igenom nått om rymden,

sen hade vi lunch,

sen tänkte jag& sanna plugga men de gick inte så bra.. haha.

sen hade vi matte och då jobbade vi med nå konstiga tal!

sen hade vi egentligen samhälle, men vår lärare var borta så jag & Sanna gjorde nån uppgift sen så tog vi rast lite före..

haha, sen hade vi spanska, sen slutade vi,

då fick jag åka taxi hem, har aldrig åkt taxi i hela mitt liv, de va så fruktansvärt pinsamt, haha.


men nu måste jag plugga utav helvete, har historiaprov imorgon,

matteprov på torsdag, idrottsprov & bokredovisning på fredag, engelskaprov på tisdag & antagligen spanska nångång..

fyfan. är så less!!!


   

mina nya bästavänner..


   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards