LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Evelina - 9 december 2012 23:02

Jag vet att du läser, jag vet att du bryr dig.


Förlåt för att jag inte förlät dig, jag förstod inte att du var rädd.

Förlåt för att jag inte lyssnade när du försökte förklara.

Jag har inte slutat tänka på dig,

jag tänker på dig innan jag somnar, jag brukar drömma om dig,

jag brukar vakna på nätterna och tro att du ligger brevid och håller om mig,

det är sant, så sjukt, men så jävla sant.

Jag tänker på dig när jag vaknar och vart jag än går så tänker jag att det

hade varit så sjukt mycket bättre om du gick med mig,

när jag inte orkat mer har jag tänkt ringa dig,

men sen har jag kommit på, du finns inte kvar här för mig,

du vill inte se mig, höra mig eller överhuvudtaget veta att jag existerar.

Men jag vet att du läser dethär, jag är så jävla säker på det,

och jag önskar att du en dag kan prata med mig.

Jag slutar aldrig älska dig, hur många gånger jag än har sagt att jag har hatat dig,

det är inte sant,

Jag älskar dig och jag kan bara inte glömma dig.

du är allt för mig, hoppas att du vet det.

Men det var nog bäst såhär.. men de gör ont.


     


Av Evelina - 9 december 2012 22:52

har varit dålig på att blogga i helgen..

men i fredags så gjorde jag ju ingenting,

igår så gick jag på stan med Sanna först,

jag köpte lite julklappar.

sen åkte jag hem & då bakade jag lite knäck och risbräck,

sen så gjorde jag inget på hela kvällen typ..


Idag när jag vaknade så tog jag och mamma en promenad ner på affären och handlade lite baksaker,

sen när jag kom hem så bakade jag chokladtryfflar och snöbollar som blev som kokosknölar typ, haha de gick inte att rulla dom till bollar.

Sen så lagade jag mat också sen har jag bara tagit de lugnt, pluggat lite..

Har nyss duschat & nu sitter jag här, ska snart lägga mig och titta på film.

vill inte sova, vill inte finnas nu..


men nu får ni lite bilder..

     

åt clementin idag.. haha.


engelskaläxan......    

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards