LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Evelina - 2 december 2012 18:28

Snart så beger jag mig iväg på träning, har inte gjort nån nytta idag känns de som..

kan börja grina, är så less.

hatar att man har hormoner!!


Imorgon hoppas jag på att vi får reda på våra naturkunskapsprov iallafall,

eftersom de kändes rätt bra så hoppas jag att resultatet också blev okej,

men de får jag veta imorgon eller på torsdag!


nä nu måste jag byta om alltså!


har riktigt mysigt på mitt rum nu,

ska bara byta gardiner!


 

Av Evelina - 2 december 2012 16:30

Idag är det söndag, och det innbär - 1 dag till operation, plugga, första advent och träning.


Julmusiken spelas på hög volym här i mitt lilla rum,

idag så vaknade jag vid tio nångång, men låg kvar i sängen till 12, så lagade jag lunch åt mig själv, mer frukost kanske men..

jag och Sanna skulle egentligen åkt in på julskyltningen med min buss gick 14.20 och jag måste vara hermma vid 16 så jag skulle hinna äta och plugga innan träningen, så jag fick stanna hemma :(


efter att jag ätit så la jag mig och läste några sidor ur historiaboken, sen somnade jag & sov fram till 14,

mamma tyckte de va bra att jag sov nu så jag kunde somna vid 1-2 inatt och sova till 10 imorgon, iomed att jag inte får äta efter 00 inatt så är de bättre jag sover imorgonbitti.


iallafall, sen klev jag upp, letade nått, satte upp adventsstaken i fönstret och sen hamnade jag här nu,

snart kommer pappa hem & då ska jag laga mat, spaghetti & köttfärssås (som alltid när jag ska träna typ) haha..


ja, men nu har jag inget mer att skriva, mer än att jag är så sjuuuukt nervös!!


såhär såg de ut utanför mitt fönster imorse när jag vaknade..


       

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards