LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Evelina - 13 december 2012 21:09

Lucia idag, så mysigt!

ska börja med att säga att idag för 2 år sedan så drog jag ut två tänder, woops..


Inatt sov jag faktiskt ganska bra, sov i 6 timmar iallafall, dubbelt så länge än vad jag brukar.

Iallafall så tod jag sju bussen till skolan, gick på lucian som estetarna höll i,

sen julpysslade resterande av klassen men jag hade verkligen ingen lust, bara stod och tittade på,

Sen vid 10 gick jag till kuratorn, var där i 45 minuter, de är så extremt skönt att prata av sig och bara känna att all smärta rinner av för en stund.

Sen så gick jag tillbaka till svenskalektionen, vi tittar på Odysseus eller vad den heter,

svinbra faktiskt!

synd att jag missade mycket då :(


men sen så hade vi lunch, men åt inget så jag pluggade istället, fick faktiskt ganska mycket gjort.

Sen hade vi iallafall naturkunskap, då jobbade vi med frågor som vi skulle ha med på provet nästa vecka..

orkar inte ett till prov,

har ett imorgon, ett på tisdag och 2 på torsdag..


ja saksamma,

efter det så skulle vi ha matte, men då sa mamma åt mig att skolka från matten så jag fick åka hem och träffa mormor och morfar som bara stannade över dagen, sagt och gjort så kom dom och hämtade mig och jag fick änligen krama om min mina mormor och fina morfar! som jag längtat!!


Sen vid 18 gick jag och ida till näsvikensskola och kollade på den lilla lucia som var där,

sen gick vi ett varv ute, svinjävlaäckelhorkallt ute är det iallafall!

sen kom jag hem, duschade, hjälpte mamma, & som vanligt sitter jag här när jag behöver plugga..


ja justja, innan jag gick på lucian nu ikväll då tog pappa bort mina stygn!!! vilken befrielse typ!


ja nu ska jag faktiskt plugga,
 men vet inte vad jag ska plugga på så de blir spännande att se hur jag klarar provet imorgon...


   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards