LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Evelina - 10 december 2012 22:56

Vill inte sova och vakna imorgon, 3 veckor har gått utan dig då..

jag kan inte ta mig ut ur dehär på något sätt, det vet jag, jag kan inte gömma mig från det.

men jag vill det och skulle behöva det..



Iallafall så har jag plggat lite tråkig engelska nurå och ska krypa ner och kolla på film..

är svintrött men vill somsagt inte sova..

aja

hej,.

 

Av Evelina - 10 december 2012 19:57

Jaha, då va de måndag igen då.

2 veckor till julafton och 3 veckor till nyår &  festligheter.


Idag så va jag på sjukhuset och kollade tummen en sista gång, den såg bra ut och blabla.

sen hade vi naknak & då kollade vi på film, sen hade vi engelska, gjorde ett annorlunda engelskaförhör men de va roligt! En sak som är mindre roligt är att vi har prov imorgon....

 

ja saksamma, efter de hade vi lunch och sen så hade vi historia, fick F på mitt prov, skitkul.. 0 poäng..

då vart jag skit less och arg och hela veckan är förstörd.
aja, sen hade vi spanska, gjorde nått.

Sen gick jag till farmor&farfar, åt mat och sen satt jag och snackade med nån släkting ett tag sen pluggade jag lite, sen la jag mig i soffan och kollade på tv ett tag och sen skjutsade farfar mig till tandläkaren,eller ah, tandregleraren,

där tog dom bilder på mig & tänderna åså, sen skjutsade Mattias hem mig,

och påengång så hamnade jag här.. haha

men ska faktiskt försöka plugga lite engelska, men har verkligen ingen lust.

 

   

 

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards