LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Evelina - 14 december 2012 22:45

Efterlängtade fredag!!! som jag längtat,

men veckan har som vanligt gått extremt fort, dagarna bara susar förbi,


det var riktigt segt att kliva upp imorse, men somnade i skaplig tid igår iallafall, runt 00.30 :) så de va bra, men ändå inte tillräckligt,

Iallafall, skulle kliva upp vid 05.45, men drog mig till 06.20, vilket inte var så bra men de va extremt skönt, haha.

iallafall så gick jag till bussen, den är sen som alltid,

fick iallafall krama om världens bästa, finaste, underbaraste människa, ville aldrig släppa taget.

sen kom jag till skolan vid 8, då hade jag först prov på idrottsskador, som jag klarade, superbra!

sen kollade vi lite på avsnitt på specialidrotten.

Efter det så skulle jag ta min sista ''barnsjukdomsspruta'' mot mässling, påssjuka och röda hund, den som man egentligen tar när man går i sexan, men ja..

gjorde det, trodde jag skulle dö ett tag, var så rädd, haha..

och de gjorde ont åh, nu känner jag av det lite i kroppen, är lite skakis och ont i huvudet, men de går nog över :)

sen hade vi svenska, då gjorde vi nå ord och sen kollade vi på filmen igen, den är så ruskigt bra!! ska ladda hem den alltså!!

Sen så hade vi lunch, så när jag & Sanna skulle äta så sa en kompis till sanna att vi inte skulle äta kycklingklubborna, & vi frågade varför, då sa hon att det hade suttit kvar fjädrar på hennes klubba, uueh, så vi sket i den lunchen & köpte oss en varsin macka och festis istället.

Sen gick vi till idrotten, men jag va inte med för mitt knä, för vi skulle köra hinderbana och styrka, Och sanna ville inte vara med så hon & jag skötte musiken, haha..

sen så gjorde dom nån rolig juldans också, höll på att dö, såg så roligt ut!


Sen så tog jag, Sanna och Johanna bussen ner på stan, gick på jambo och tog en fika, sen tog vi bussarna hem,

väl hemma så somnade jag typ på en gång,

sen vaknade jag typ 2 timmar senare, så åt jag lite, sen har jag & mamma städat köket så jag & Sanna kan baka imorgon,

har även gett mig på mitt rum lite men orkar inte städa fullt ut, haha..

får fortsätta imorgon innan sanna kommer.

Nu så ska jag estudio español  litegrann, jappjapp.


   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards