LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Evelina - 18 december 2012 22:43

Hejsan hallå,
Trodde att jag hade bloggat igår men de hade jag tydligen inte..?
Igår gick jag på stan med Sanna, tror jag? Minns inte,
Vet iallafall att vi slapp spanskan men jag & Sanna pluggade ändå, & sen åkte vi ner på stan, ja så var det,
Och Johanna också tror jag? Nej de kanske inte va igår. Haha åh Gud,
Ja saksamma,
Sen på kvällen pluggade jag, gick och la mig 19.30 och somnade vid 20.30, sov till klockan 5, vaknade, kollade på klockan, och somnade igen, haha.
Idag har de varit en vanlig dryg dag, minns inte ens vad vi hade första lektionen, engelska kanske..
Ja men sen hade vi spanskaprov sista timmen hux kan inte sägs att de gick uselt men de kunde ha gått bättre, men så är det nog alltid:)
Sen åkte jag och Ebba ner på stan, fick runt lite & sen tog jag 17.30 bussen hem,
Kom hem, åt middag, la mig i sängen i 30 minuter, blev uttråkad, klev upp & duschade, sen har jag suttit vid datorn tills dess, Hålöer på att virus söker den ny, som tar typ 2 timmar.. Men ska lägga mig när de är klart iallafall:)
Imorgon ska jah & Sanna på stan så jag kan köpa dom sista klapparna:)
Så nu har jag bloggat lite idag å:)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards