LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Evelina - 11 december 2012 19:25

Onsdag idag, nej de var de inte,

Tisdag är det, förbannade jävla tisdag.

sovit som en gås inatt, sover så himla dåligt,somnar vid 2, & sover i typ 10minuter,  så vaknar jag är vaken ganska länge, sover några minuter igen, vaknar igen..

är så less på det. vill kunna sova riktigt om jag ska sova överhuvudtaget.

Ja iallafall, imorse tog jag 8.20 bussen, eller den bytte namn för stunden till 8.30, kul att dom kan komma i tid,

sen så va jag på skolan vid 9, då läste jag på lite till egelskan, sen hade vi engelskaprov, kändes okej fast ändå inte,

sen hade vi lunch i 2 timmar, då drog jag och sanna på donken och åt, jag hade inte ätit på 21 timmar så jag va rätt hungrig..

sen så åkte vi tillbaka vid 12, så va vi på skolan ett tag bara och sen hade vi matte, då fick vi se proven, gick sådär :(

efter de så var de dags för tråk-samhälle, vi pratade om hur samhället påverkas om man blir tvungen att sparka folk från jobb åså..

blabla,

sen hade vi spanska, fick inte så mycket gjort, förstod verkligen ingenting, bra av mig att hänga med på lektionerna..

ja åh prov på tisdag då.. känns som om helgen är förstörd nu.. japp de gör de..

även att jag fick en jävla repa i skärmen (plasten) när vi skulle lämna in telefonerna på engelskan, som är asirriterande.


Iallafall så såg jag attjag hade för ett år sedan skrivit ett inlägg om att de va 3 månader och 5 dagar sen jag åkte till akuten med mitt knä,


så idag är det alltså 1 å, 3 månader och 6 dagar sen knät fuckade ur totalt. (skadade mig dagen innan jag åkte till akuten)

sjukt alltså, och nu sitter jag här med ett rätt så nyopererat knä och känner att karriären bara får en ny start.


nä nu ska jag fsktiskt lägga mig och titta på film och tvinga mig själv att sova.

trött som ett as alltså.


  .

min träningskalender under september 2011.

 

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards