LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Evelina - 5 december 2012 22:31

Ligger och bölar i sängen av smärta,
Tror jag kommer dö inom en snar framtid om jag ska stå ut med denna smärtan, har aldrig någonsin haft en sån här konstig smärta i knät förr.
Dom smärtstillande tabletterna funkar inte heller, dom gör mig bara trött..
hela knät dunkar & jag mår illa.
Ja men de va väl såhär de skulle bli antar jag..

Pappa köpte iallafall choklad till mig <3

Av Evelina - 5 december 2012 19:39

Ja, sitter här som typ varje kväll, pluggar typ som varje kväll,

hatar  skolan som varje kväll.

är så extremt LESS!


sitter iallafall och läser om fotbollsskador, känns inte så bra iomed att jag nyss opererat en skada som jag fick genom fotbollen.. så de är rätt jobbigt att läsa om det,

men men, måste är ett måste..

har prov på fredag i detta så vi får se hur det går, har ju inte varit med på genomgångarna så ja jag vet inte alls hur de kommer gå.


Funderar STARKT på att hoppa av fotbollsinriktningen, jag är bara skadad hela tiden, visst har jag opererat mig nu men ändå,

och jag hinner inte och orkar inte, trivs inte och mår bara sämre av det..

Förr var de så att ju mer jag tränade, desto bättre gick de i skolan,

nu är de inte så längre för nu går de bara sämre och sämre..

så ja vi får se, ska prata med min mentor imorgon på utvecklingssamtalet och höra hur man ska göra,

de är ju inte direkt roligt att gå dit om man mår dåligt av det, eller?


     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards