LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 2 december 2012

peace on earth for everyone.

Av Evelina - 2 december 2012 16:30

Idag är det söndag, och det innbär - 1 dag till operation, plugga, första advent och träning.


Julmusiken spelas på hög volym här i mitt lilla rum,

idag så vaknade jag vid tio nångång, men låg kvar i sängen till 12, så lagade jag lunch åt mig själv, mer frukost kanske men..

jag och Sanna skulle egentligen åkt in på julskyltningen med min buss gick 14.20 och jag måste vara hermma vid 16 så jag skulle hinna äta och plugga innan träningen, så jag fick stanna hemma :(


efter att jag ätit så la jag mig och läste några sidor ur historiaboken, sen somnade jag & sov fram till 14,

mamma tyckte de va bra att jag sov nu så jag kunde somna vid 1-2 inatt och sova till 10 imorgon, iomed att jag inte får äta efter 00 inatt så är de bättre jag sover imorgonbitti.


iallafall, sen klev jag upp, letade nått, satte upp adventsstaken i fönstret och sen hamnade jag här nu,

snart kommer pappa hem & då ska jag laga mat, spaghetti & köttfärssås (som alltid när jag ska träna typ) haha..


ja, men nu har jag inget mer att skriva, mer än att jag är så sjuuuukt nervös!!


såhär såg de ut utanför mitt fönster imorse när jag vaknade..


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards