LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Fortsätta eller hoppa av?

Av Evelina - 5 december 2012 19:39

Ja, sitter här som typ varje kväll, pluggar typ som varje kväll,

hatar  skolan som varje kväll.

är så extremt LESS!


sitter iallafall och läser om fotbollsskador, känns inte så bra iomed att jag nyss opererat en skada som jag fick genom fotbollen.. så de är rätt jobbigt att läsa om det,

men men, måste är ett måste..

har prov på fredag i detta så vi får se hur det går, har ju inte varit med på genomgångarna så ja jag vet inte alls hur de kommer gå.


Funderar STARKT på att hoppa av fotbollsinriktningen, jag är bara skadad hela tiden, visst har jag opererat mig nu men ändå,

och jag hinner inte och orkar inte, trivs inte och mår bara sämre av det..

Förr var de så att ju mer jag tränade, desto bättre gick de i skolan,

nu är de inte så längre för nu går de bara sämre och sämre..

så ja vi får se, ska prata med min mentor imorgon på utvecklingssamtalet och höra hur man ska göra,

de är ju inte direkt roligt att gå dit om man mår dåligt av det, eller?


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards