LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

jag glömmer bort att andas, för sex, musik och våld.

Av Evelina - 19 december 2012 20:08

Mitten på veckan igen, började med att jag inte var på så bra humör imorse med tanke på att jag somnade 02.30 och vaknade 05.45

men som vanligt,

Iallafall så var de bara att pallra sig upp & iväg på matteresurs, efter den så hade vi samhälle, då kollade vi på någon svinäckligjävlafilm så jag måsta gå ut för jag höll på att både svimma och spy, filmade när dom gjorde kejsarsnitt i magen och allt, det faller inte mig i smaken faktiskt,

så satt jag där forever alone och höll på att svimma flera gånger.

Sen så skulle vi egentligen ha klassråd men vi hade inget att ta upp så vi slapp de, sen så hade vi matte igen då,

jobbade nå tal som vi skulle, sen hade vi lunch, äckligaste julbordet jag ätit iallafall!

Sen efter det hade vi historia. då tittade vi på kingdom of heaven, då måsta jag också gå för jag mår bara dåligt av att se folk bli av med huvudet, och allt blod åh allt, nej de klarar jag inte..

Då slutade jag, så väntade jag på sanna, sen åkte vi ner på stan, shoppade dom sista julklapparna, fikade, åkte hem.

Hemma så åt jag, sen har jag försökt att plugga men förstår ingenting så mitt omprov på historian är nog kört de å!

jaja, ska väl försöka plugga lite till ändå.


köpte en bok till pappa som heter '' trygga räkan''
Det är stycken ur sångtexter som folk har sjungit tokigt, haha så jävla rolig!

 

Köpte även min jul & nyårsklänning, love it!


       

Öch denna ska jag ha på begravningen på fredag..


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards