LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

nobody see the pain behind the mask..

Av Evelina - 20 december 2012 21:59

Här sitter jag och skriver igen, saknar min fina vän,

en hel månad har passerat, av saknad, kärlek och tankar.

Jag hoppas att du en dag kommer tillbaka..

 

Love is wherever you are..
Jag saknar dig så mycket, vår finafina ängel!
Så många jobbiga tankar som fortfarande är kvar, så många känslor som jag gömmer, för att jag inte orkar lyssna eller svara när folk frågar varför jag är ledsen.
Jag är rädd för att människor ska säga '' det har gått en månad nu, han kommer inte tillbaka så, get over it''.
Men så enkelt är det faktiskt inte, ett sådant här stort hål som blivit kvar efter dig, det kommer ta år att ens påbörja läkningen, men att såren kommer läka helt, det kommer aldrig hända. Allting rivs upp hela tiden, bara minsta lilla påminner mig om dig..
I veckan när jag väntade på bussen så ser jag någon komma gående, jag trodde det var du, det såg exakt ut som du, jag stog bara och stirrade, men det var inte du, och jag blev så rädd, kunde inte säga någonting på en stund innan det bara släppte allting..
Jag tänker på alla fina stunder du och jag hade tillsammans!
I låg & mellanstadiet när vi umgicks hur mycket som helst, satt och spelade datorspel, fikade hemma hos dig, satt och snackade, allt bus som vi gjort..
Det är minnen som jag förträngt med åren, för att vi tappade kontakten..
men det är såna minnen som kommer upp nu, flera gånger varje dag.
Jag kan bara sitta och stirra genom fönstret, och tro varje gång att du är där utanför..
Såfort någon ens börjar prata med mig eller allmänt om något med död, saknad eller liknande så försvinner jag, jag försöker visa med blicken att jag orkar inte prata om det, men dom förstår inte.
Jag kommer fortfarande tillbaka till stunden i skolan när dom gav mig beskedet att du inte längre fanns här.. Jag hamnade i en helt annan värld då, det var någonting som tog mig till dig den dagen, och jag önskar att du fanns hos oss nu för det här är så himla jobbigt.
1 månad nu vännen, nu har du fått en månad av lugn och ro, frid, och kanske lite mer lycka?
saknar dig nå extremt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards