LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

min absoluta favorit!

Av Evelina - 20 december 2012 22:45

Har även pratat lite med bästa Johanna på facebook idag,

ibland är hon nog den knäppaste människan på jorden,

men något hon är varje sekund, varje minut, varje timme,

varje dag, varje månda och varje år, är att hon är så extremt underbar!
så omtänksam, alltid så glad och stöttande!


Ja såna människor skulle det finnas fler av, men jag är glad att jag fick lära käna henne iallafall, så himla unik är hon!

Och att bara se henne kliva av bussen på morgonen, och hon ler mot mig, vilken känsla, det får hela dagen att bli bättre.

Om ja kunde skulle jag spendera varje dag med henne, så bra som hon får mig att må!

bara att höra att hon mår bra, eller se at hon är glad, det gör mig så varm i hjärtat,

de betyder så extremt mycket för mig.

 

Jag vet inte hur eller vem jag skulle varit idag utan all hennes hjälp i och utanför skolan,

så mycket som hon peppat mig och tröstat mig,

så mycket värme och trygghet hon gett mig,.

Att hitta någon som är mer unik än henne, nej det går inte, det finns inga såna personer.

Johanna har ALLT, hon är ALLT.

 

Satt och kollade igenom våran gamla konversation på facebook, som började i december 2011..

vilken panik jag hade när det var hennes sista dag på praktiken, och jag trodde att jag aldrig mer skulle träffa henne,

att hon aldrig mer skulle prata med mig eller ens se mig..

jag ville egentligen inte tillbaka till skolan efter jullovet, trodde att hon inte skulle komma tillbaka..

Men jag frågade, utifall jag hade turen att träffa henne igen,

dock fick jag svaret '' tyvärr så får du se det imorgon..''

i det ögonblicket trodde jag att de va körd,

men på lunchen dagen efter så kommer hon, ställer sig bredvid mig när jag sitter och äter, och tittar på mig.

Så glad som jag blev då, ååh underbart!

Tänker även väldigt ofta på examen, min sista dag på näsvikensskola, det var verkligen hemskt,

jag längtade efter att lämna den skolan, men att lämna Johanna, nä, jag grät nog en vecka efteråt.. så extremt jobbigt var det!

Att gå fram till henne, ge henne en ros, och krama om henne medans hon grät..

jag kunde inte gråta innan, jag bara bet ihop, men att se henne gråta på skolavslutningen, fick mig också att gråta..

så mycket känslor..

 

tycker om dig, hihi, puss.

 

   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards