LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Evelina - 6 april 2010 20:52

Linn, mitt hjärta, min ängel.

Du är mitt själ till att jag levetr,

du är luften jag andas, du är människan jag litar mest på,

& du är den jag älskar av hela mitt hjärta,

men nu är de så att det känns taskigt av mig att jag inte vet hur det är med dig längre, Jag vet inte hur du mår, Hur du känner osv,

jag vet knappt vem du är, tråkigt nog.

men dt verkar vara verkligheten, vi verkar inte höra ihop längre,

vi verkar inte passa som yin & yang, piff & puff, Lnn & Evelina.

Jag saknar dig, ocha llt vi gjort tillsammans,

vi har funnits för varandra i all evighet, i regn, storm & kyla har vi älskat varandra, I sol & värme har ställt upp för varandra, trots att vi haft dåliga dagar samtidigt, så har du ställt upp för mig & hoppat över dig själv.

& jag lovar, jag har verkligen försökt ALLT för att få dig att må bra, 

jag gråter varje gång jag tänker tillbaka på allt vi gjort, bröllopet, när vi kom på låten till Janne och Maria, varje natt på sommarlovet då vi webbade,

när vi tittade på Lassie, om & om & om igen,

när vi var i silja och kollade på zuper zebran, & sen frågade du om det var okej om du satte dig vid datorn, & självklart fick du göra det. Jag somnade otroligt fort då,

Varje dag då vi bara var tilsammans, hoppade studsmatta varje dag.

Jag trodde att det skulle vara storasyster&lillasyster,Linn&Evelina - föralltid.

Men jag börjar lära mig att ingenting håller föralltid, även om man vill det.

Vi pratar knappt längre, det är så jobbigt. Att inte se dig le varje dag, att inte hör a din röst varje dag.

Jag vågar inte ens ringa och höra om du vill hitta på någonting längre..

Jag har blivit så svag sen vi tappade kontakten, Jag kan inte ens se mig i spegeln längre, för jag har sett att det är en stor del av mig som saknas- det är du.

Jag kan inte gå utan dig, för mina ben är så svaga.

Alltså, det är så otroligt hur ont det gör att sakna en vän som stått så nära..

Men det är klart, bra minnen får man inte glömma.

Men det är så konstigt, för dom få gångerna vi ses, d.v.s på midsommar typ, så pratar vi inte ens med varandra, vi säger hej, kramar varandra, sen sitter vi bara. & om jag kunde, så skulle jag vara med dig varje sekund..men det går inte..

för jag har inget liv längre, för min Linn Johansson är borta, & mitt liv med.

åh, Du ska bara veta hur mycket jag gråter när jag ser på bilderna sen bröllopet,

& tänker när vi stog där på efterfesten, mitt på golvet, & dansade, sen kramade vi om varandra, & jag viskade i ditt öra :

-Linn..

& du sa :

-ja evelina..?

- Jag älskar dig!

-Jag älskar dig också gumman!

& du kramade om mig ännu hårdare.

Jag kände mig så oerhört trygg i din famn,

vela aldrig släppa taget.

Men Linn, även om vi inte längre har så mycket kontakt,

även om vi inte pratar varje dag som förr,

så måste du komma ihåg att du är MIN storasyster, och jag är DIN lillasyster,

& som lillasyster har jag en plikt att beskydda dig och finnas för dig, & de måste du komma ihåg, att jag alltid finns för dig, & alltid står på din sida.

Även om jag inte längre finns på denna jord & du inte ser mig, så finns jag vid din sida,

även om du inte hör mig, så minns du ändå mina ord.

även om vi kanske inte kan skapa flera minnen, så minns du alltid dom gamla.

JAG ÄLSKAR DIG STORASYSTER!
DU ÄR MITT ALLT, & JAG MENAR DET!

Av Evelina - 6 april 2010 15:13

hejhej, idag så vaknade jag typ vid 10.30 trorja, så låg jag och tittade på tv ett tag, sn klev jag upp & satt och pratade med mamma och Lars som är på besök från stockholm, riktigt trevligt, sen så typ satt vi och pratade till ja, 11, sen städade vi köket och så.. sen vid halv två? eller nått så gick jag,Ludde & Lars till tempo och handlade lite, typ mjölk, kaffe, chips, dricka och dip (y) muuumsigt,

sen när vi kom hem så spelade jag & Lars kort & han vann både på sjua och svarte petter :( surt, iaf, sen fikade vi lite och nu sitter jag & lyssnar på

fast på spotify :)

också sitter jag & snackar med kusin Mickaela på facebook :)

& sen ska vi äta och sen ska jag,mamma& Lars titta när Charlie spelar match :)

men nu ska jag vara social på msn osv :)

puss:*

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards