LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Evelina - 12 april 2010 22:21

älskade pojken, varför just du? och varför just nu?

shit, jag glömmer aldrig stunderna med dig,

jag glömmer dom aldrig, när vi låg på gräsmattan och jag kramade om dig,

när vi gick ut i skogen helt själva, alla gånger vi lekt och busat, alla gånger vi har spelat fotboll.

och nu är du borta, vi ses på andra sidan Pojken.

även om det tar ett tag innan den dagen kommer, så lovar jag att vi ses där.

jag hopas du väntar på mig där. För jag bara väntar tills den dagen kommer då vi ses igen!

Jag bara gråter och gråter, Du har ju funnits här sålänge jagh ar känt din familj.

men inte nu längre,

vi alla lider, av saknad.

Du var och kommer föralltid vara en sån underbar hund!

Jag hoppas du och Chavelle får det bra där uppe..

verkligen.

men, om du mår bra, så är det de viktigaste.

Men det här såret kommer ALDRIG att läka riktigt,

12 april 2010.

hoppa du får en bra födelsedag, den typ 19 juni?

det förtjänar du.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag hoppas du blir den stjärna som vägelder mig hela vägen fram till dig.

Mina tårar tar inte slut.

Jag kommer aldrig orka med skolan imorgon, inte träningen och ingenting,

jag kommer inte ens kunna sova inatt.

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva känna denna smära igen, en så fel jag hade,

men du mår väl bättre nu.

shit, jag saknar dig älskling.

skydda mig från alla faror!

JAG ÄLSKAR DIG POJKEN!

klicka på bilderna för att se större format!

 

  

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards