LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Evelina - 8 april 2010 20:06

 

glömde ju säga att jag köpte en parfym också som heter: catsuit for women

     

  

målvaktströja & byxor.  

   

svarta typ ''sommarskor'' från märket ''TAXI''.      

skorna jag ska ha på melissas student,

till den här klänningen som inte har kommit än -.- 

Av Evelina - 8 april 2010 19:27

Hejhej,

nu är jag hemma, eller ah, har varit de ettag, men amanda var här så jag orkade inte sitta vid datorn :)

men iaf, imorse vaknade jag vid åtta, sen somnade jag om till halv nio då mamma kom & väckte mig.

så fixade jag mig osv, men allt gick åt helvete, men iaf, vid halv tio kom amanda, sen vid kvart i tio åkte vi mot söderhamn,

kom dit strax innan halv 11, så först gick jag & amanda in på barnens hus och köpte såndär slime xD

sen så gick vi på skopunkten trorja?

& jag köpte 2 par skor,

lägger in bilder i nästa inlägg,

sen gick vi runt typ till teamsportia, ngra konstiga affärer & allt,

men pallade inte köpa ngt, för typ alla kläder jag vela ha kostade över 300, alltså, tirshirtarna, så jag hoppade över de, halndar de när jag & mamma drar till gävle ngn dag ist :)

iaf, sen gick vi till öb och tittade XD

sen gick vi till  Ecenter och fikade och kollade på massa saker :)

sen så åkte vi till centrum, men de fanns typ inget där och kolla på, allt var så jävla dyrt, & jag, så snål som jag är, vela inte ens köpa mat för den var för dyr XD

men jag gjorde de ändå, så ja.

men sen åt vi sen åkte vi hem,

eller till hudik, & hämtade mina målvaktbyxor, kommer bilder på byxorna & tröjan som jag köpt för ettag sen :)

men när vi kom hem så satt jag & amanda och lekte med våra slime'er, också spelade vi fotboll & tittade på tv,

men sen drog hon på träning & jag sitter här, & nu ska jag knäppa kort på skorna & dt,

lägger snart in de :)

puss:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards