LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Evelina - 10 april 2010 23:56

Jag är oerhört glad över att jag träffat en sån vacker och underbar person som dig,

som alltid stöttar vad det än handlar om och vilken tid på dygnet det än är, så finns du där,

jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dig, men du betyder verkligen jätte jätte mycket för mig storasyster.

Maria, omjag inte skulle träffat dig, vem skulle jag vara då?

åh, när jag pratade med dig idag, shit vad underbart det var att höra din röst,

jag blev så lugn, jag kände hur trygg jag blev, och jag bara längtade & längtar till sommaren som vi ska dela tillsammans, fyfan vad jag längtar.

Natten du dör : sviker du mig,

Natten du dör : glömmer jag ej,

Natten du dör : bestämmer jag mig,

Nästa dag är jag hos dig!

Du är så grymt jävla undebar, men hur ska jag kunna förklara det?

jag är så glad Maria, för att vi har hittat varandra,

du är så fin, så snäll, du stöttar, du älskar, du bryr dig!

glömmer aldrig nätterna vi snackat på msn och allt.

jag älskar dig gumman,

& i sommar, då jävlar ska vi ha roligt!  

Av Evelina - 10 april 2010 12:53

god morgon typ,?

ah, igår hann jag inte blogga trorja?

för först så fixade jag mig, sen vid 12 åkte jag & mamma & handlade, och sånt, sen hämtade vi johanna, också åkte vi till glysis och kollade när hudik-alnö spelade.

Gick inte så bra för dom, men men..

vi åkte iaf och handlade godiiiis efter en halvlek & då stog de 0-1 till alnö, sen vet jag inte hur de slutade..

meeeen iallafall, sen åkte vi hem, så satt jag & johanna vid datorn och sånt,

sen så åt vi nå konstig mat som faktiskt var jätte god.

sen så satt vi vid datorn lite till, sen tittade vi på talang med resten av familjen,

sen så satt vi vid datorn ännu mer, sen så spelade vi supermario & tittade på ngn asrolig film som gick på tv :)

arnigt.

iaf, sen så typ låg vi ooch tittade på de mellan kke, 22.30 - 00.00 :D eller nått,

sen så låg vi och pratade osv, sen tittade vi på björnbröder:D
sjukt bra men läskigt :o

sen ringde melissa, men hon sa inget :s hördes bara massor i bakgrunden :s

sen skrev jag ett sms till henne, sen ringde hon typ vid  02.30, & hon bah : hallå, hade jag ringt dig?:p

HAHA,

''ah men iaff, vet inte vad jag ska skriva mer,

snart ska jag & mamma ut och gå med ludde :D hoppas vi går långt!

sen ska jag typ städa mitt rum osv,

sen ska jag baka muffins :D

men jag bloggar mer ikv, pussss:*


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards