LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Evelina - 25 april 2010 21:43

alltså, döda mig om jag har magsjuka eller liknande.

jag får verkligen inte ha de nu.

Jag har ju match imorgon, & jag måste hinna med skolan.

jag får verkligen inte ha det!

har mått illa ända sen igår förmiddag, omkring 12.

och mår bara värre och värre, huvudet dunkar och ögonen svider,

faaan också!

godnatt.

bjuder så lite på bilder känner jag,

så here you go :

  

ååh jag vill ha sommar och solbränna!

  

& jag vill vara brunett igen :(((((

Av Evelina - 25 april 2010 17:50

Dagens låt: sofijah - förlåt så mycket
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara & ögonskugga
Dagens klädsel: mjukisbyxor och tshirt:p
Dagens roliga händelse: inget
Dagens planer: plugga & sova
Dagens vill ha: 26 maj!
Dagens saknad: jessica
Dagens drog: godis
Dagens tråkigaste: att jag måsta vila ifrån träningen :(
Dagens finaste: mina tårar.
Dagens måste: göra klart svenskan.
Dagens dricka: cola
Dagens köp: inget
Dagens mat: potatisgratäng
Dagens kärlek: ingen.
Dagens mående: dåligt somfan
Dagens skratt: inget.
Dagens tanke: ''hur fan kunde du''
Dagens irritationsobjekt: henne
Dagens smycke: det från sofie som vanligt
Dagens just nu: bloggen & musiik
Dagens önskan: att det blev som från början
Dagens längtan: sommarlovet.

Av Evelina - 25 april 2010 14:23

varje gång jag hörde den här låten tänkte jag på dig :


We sign our cards and letters BFF,
You've got a million ways to make me laugh.
You're looking out for me, you've got my back
So good, to have you around
You know the secrets I could never tell
And when I'm quiet you break through my shell.
Don't feel the need to do a rebel yell,
Cuz you keep my feet on the ground

You're a true friend,
You're here till the end.
You pull me aside,
When somethin' ain't right,
Talk with me now ,
And into the night,
Till it's alright again.
You're a true friend

You don't get angry when I change the plans
Somehow you're never out of second chances.
Won't say "I told you" when I'm wrong again
I'm so lucky that I found..

A true friend
You're here till the end
You pull me aside
When somethin' ain't right
Talk with me now
And into the night
Till it's alright again

True friends will go to the ends of the earth
Till they find the things you need
Friends hang on to the ups and the downs
Cuz they got someone to believe in

A true friend
You're here 'til the end
You pull me aside me aside
When somethin' ain't right
Talk with me now
And into the night,
No need to pretend
You're a true friend
You're here 'til the end
You pull me aside
When somethin' ain't right
Talk with me now
And into the night
'Til it's alright again

You're a true friend..
You're a true friend..
You're a true friend..

Av Evelina - 25 april 2010 10:45

Som om en blomma bara skulle vissna och dö,

varför kommer det sommar när det ändå kommer snö?


förlåt för mina deppiga inlägg på sistonde.

Jag hatar allt, jag hatar livet mer än vanligt.

Ska inte ''bästavänner'' kunna lita på varandra, och berätta sanningen för varandra?

eller ska dom ljuga om att dom är bästavänner fast dom inte är det?

Jag har levt i en jävla lögn sen du kom in i mitt liv.

Efter att jag förlorade mina  2 förra bästavänner.
& sen sa du att du ALLTID kommer vara min bästavän.

vad som än händer.

men du ljög för mig, jag har levt i en jävla lögn.

Jag trodde seriöst ALDRIG att du skule sjunka så lågt,

leka med mitt mående, när du vet att jag älskade dig så mycket.

fyfan,

så falskt!

Av Evelina - 25 april 2010 09:30

hej hej,  nu är jaㅎ vaken, tittar på kopps som går på tv'n, har smsat lite med nathaniel också :)

också äter jag godis :p

ska på träning idag också :D super ärligt:)

iallfall :

Jag fattar inte hur jag kunde tro på dig, eller vem ska jag tro på?

du säger att jg är din bästis, men DIN bästis säger att du bara ljuger för mig.

vem fan ska jag tro på?

om det är så här du vill behandla mig så tänker jag fan inte ens vara din vän

<///3

개막 ㅑ숟 득!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards