LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Evelina - 20 april 2010 21:57

'om du dör mamma, så tar jag livet av mig.'


Nu ska jag gå & lägga mig och titta på ''i taket lyser stjärnorna'' & typ böla åt den filmen för att den är så sorglig på slutet :(

men iafl. & imorgon har vi musik & då ska vi väl träna på '' keep on walking'' till examen.

& sen har vi bild :D

sen har vi andra tråkiga lektioner.

puss

Av Evelina - 20 april 2010 19:49

Älskade Jessica,

vad som än händer kommer jag alltid finnas här,

i ått och torrt,

dag som natt, himmel & helvete.

& du kan alltid komma till med mig om du behöver,

för du kan alltid prata om allt mellan himmel & jord.

jag glömmer aldrig våra konversationer om killproblem,

jag glömmer aldrig våra regniga cykelturer på byn.

Jag glömmer aldrig alla gånger du ställt upp för mig,

när jag inte orkat mer,

när du berättat för mig att jag är din lilla ängel, så stark, men skör som glas.

& nu ska jag berätta för din,

du är en av dom som jag ser upp till,

du är så bra förebild, trots dina svackor så är så så stark ändå, så jävla stark.

även om du inte alltid tror på det. & När dina jobbiga perider kommer, så vill jag att du ska veta att jag alltid alltid ALLTID finns här, jag kan vara 1000 mil bort.

men ändå så är jag bara ett samtal bort.

& nu är det ca 600/700 meter mellan oss,

& var ALDRIG rädd för att komma & knacka på & be om hjälp.

för jag kommer alltid ställa upp för dig, & stötta dig i det mesta du gör,

du är en av mina närmaste, & jag kommer alltid vara din lilla skyddsängel!
DU & JAG föralltid.

17/4-09

vi kommer få en tid jessica,

när vi kan vara glad,

tillsammans.


Säg föralltid och jag tror dig!

- föralltid

<3


du var den ända som fick höra allt, och kände samma sak som mig,

som kunde gråta med mig, skratta näör det kändes bra, som inte svek & snacka skit, ja det var äkta vänskap.

Jag ser entår falla er igen, när jag passerar vid korsningen,

berättade saker som man inte ens har sagt till någon idag,

jag minns det väl, men du försvann , nu är det bara jag.

Tänk om jag glömmer dig?

javisst.  

men jag kan minnas allting,

denna kärlek jag gav min vän var det som byggde denna arma framtid.

Av Evelina - 20 april 2010 17:54

helluuu!

jag vet inte avd jag ska skriva faktiskt,

dagen började med att jag klev upp vid 06.45 ca.

sen fixade jag mig osv, sen cyklade jag o hanna till skolan,

fast min cykel kan hänga sig för jag har målat vit färg på den, mina bromsar funkar inte, mina växlar funkar inte. & hela vägen hem är neråtbacke. & sen en stor backe upp -.-

men iaf, sen så hade vi typ matte, sen svenska? eller?

ah, då hade jag glömt allt hemma så mamma fick komma med de,

sen hade vi so,

& då satt vi och diskuterade om ''lag & rätt''

fick även reda på provsvaret till provet vi hade om romarriket :)

fyfan vad jag är grym (a)

Fick 13/15 som betyder mvg :)

hahah & våran svenska/so lärare sa åt mig att inte se så förvånad ut xD
haha.

ja iallafall, sen hade vi typ lunch?

soppa, sen hade vi, hmm. NO?

& då skulle jag & Linn ha en powerpoint redovisning om fåglar och fiska,

& då måsta vi berätta hur dom förökade sig,

& haha då fick ajg stå och säga att fåglar har en gemensamt anal & någonting  & att hanen sätter på honan typ XD

& sen fick jag berätta att när ffiskar förökar sig så leker dom i början typ, & hanen jagar honan, & sen sprutar hanen sperma över romkornen som honan lagt.

& hahahah jag 6 linn höll på att dö :p

så jävla pinsamt,

iallafall, sen hade vi rast i 25 minuter, sen hade vi spanska, lika flummig som vanligt.

& sen kom jag hem, & då åkte mamma och hämtade min kamera :D

fanns dock inget minneskort till :(

men får fixa det sen,

men nus ska jag plugga spanska som jag har prov på, på fredag,

-.-


Av Evelina - 20 april 2010 07:23

hejhejhej, jag hann inte skriva igår, och inte nu heller igentligen, men bara ite snabbt så ska jag berätta att skolan gick bra, vi ska börja med ''lag&rätt'' eller ngt på So'n :)

iallafall, igår var jag & tittade på när charlie's lag (NIKEN) spelade mot forsta. niken vann med typ  3-0 trorja,

åkte hem efter halva för att jag frös ihjäl, också skulle jag fortsätta med läxan :)
men iaf, nu måste jag klä på mig strumpor och dra till skolan.

fan också, hinner inte äta frukost heller :o -.-

men får göra de på skolan eller nå arnigt.

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards