LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Evelina - 17 april 2010 18:55

hihi, min kusin ringde nyss,

& jag har fått ett uppdrag.

fixa inbjudningskort till hennes student.

lite pinsamt att hon frågde mig och jag suger på att göra sånt :p

men vi får la se hur dåligt/bra de blir,

& vi får väl se hur missnöjd/nöjd hon blir :p

hehe,

men ja.

de var väl de :p

  

    


Av Evelina - 17 april 2010 18:45

1. Fullständigt namn? – Marie Evelina Fredin-Buske

2. Ålder? – 13 år, 10 månader & 10 dagar
3. Vart bor du? -
Niken

4. Bor tillsammans med? – mamma,pappa,charlie, ludde,gusgus&svartsvans
5. Färg på ditt hus? -
blått/grönt
6. Hus eller lägenhet? -
hus
7. När är du född? –
7 juni 1996 18.46
8. Klass?
– 7an
9. Vilket år tar du studenten? –
venne
10. Något jobb? -
näe
11. När gick du upp i morse? – 
halv nio
12. När ska du sova? – inatt
13. Duschat idag? – ska göra de

14. Kramat någon idag? -
ja
15. Pussat någon idag? –
näe
16. Vad har du ätit idag? –
mat
17. Dagens klädsel? –
shorts & ginalinne
18. Dagens smink? –
mascara bara
19. Dagens sötnos? -
  ingen
20. Dagens roligaste? –
inget
SOCIALT:
21. Har du många vänner? –
vet inte & bryr mig inte. det är hur dom är som räknas.
22. Vem pratade du senast med? – pappa
23. Vem kramade du senast? venne

24. Vem pussade du senast? fredrik
25. Hur många har varit otrogen mot dig? venne:o
27. Har du pojk-/flickvän? -
näe
28. Vem pratade du med i telefon senast? -
Melissa
29. Vem fick du senast sms ifrån? – Linn
FAVORIT:
31. Film? -
raceing for life
32. Låt? - sweet dreams - beyonce
33. Mat? –
  tacos typ
34. Dryck? -
  cola!
35. Färg? –
svart
37. Stad? -
stockholm&gbg
38. Land? - venne
39. Ämne i skolan?
– bild
40. Människa? – LinnHallberg

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Linn hallberg
42. Personen du tittade på – pappa
43. Personen du sms:ade? -
Linn hallberg
44. Gången du grät? –
idag
45. Pizzan du åt? –
äter inte pizza

46. Gången du var i Göteborg? – aldrig varit där
47. Gången du var i Stockholm? –
längesen
48. Gången du var utomlands? –
har aldrig varit de, bara i norge
49. Gången du gick in i en vägg? - idag xD


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? –
hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? –
 båda
54. Tvspel eller datorspel? -dator!!

55. Singel eller upptagen? -
singel
56. Brinna upp eller drunkna? -
somna in.
57. Lunarstorm eller Bilddagboken? -
bilddagboken.
58. Ragga eller bli uppraggad? -
uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? -
Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? –
blond,
61. Har du blåa ögon eller bruna? -
blåa
62. Choklad eller lakrits? -
choklad
63. Göteborg eller Stockholm? -
gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -
höger
65. Coca cola eller fanta? –
cola!.
66. Pizza eller kebab? -
kebab
67. Randigt eller prickigt? -
randigt
68. Älska eller älskas? -
båda
69. Leva eller dö? –
båda.

ANTAL:
70. Personer du älskar? – men inte räknar jag.
71. Personer du hatar? –
  samma där
72. Gånger du varit full? -
ja de vet jag inte. dricker inte så.
73. Personer du kramat senaste veckan –
venne XD
74. Glassar du ätit på en dag?
venne:p
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
säkert ngn :)
76. Gånger du haft minnesluckor? -
venne
77. Gånger du varit hög? -
venne
78. Personer du saknar just nu? -
3
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
4

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ingen alls.
81. Ska du träffa imorgon? –lageet!
82. Sjöng du senast för? – mig själv:p

83. Hade du senast en msn-konversation med? -
  johanna.
84. Spelade du tvspel med senast? –
själv
85. Vill du ta med på resa nu? –
Linnhallberg!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – 1
87. Förtjänar att dö? -
mördare, idioter, våldtäcksmän osv
88. Är söt? -
ludde
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen

VAD:
90. Gör dig glad? – venne
91. Gör dig ledsen? – idioter
92. Vill du helst göra nu? – vara hos linn
93. Önskar du att du slapp göra? - plugga
94. Vill du ha nu? –  cola

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – systemkamera
96. Längtar du till? – sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – har inte betyg
98. Ångrar du i ditt liv? – nja
99.Är det bästa som har hänt dig? - Chavelle, Ludde, Bästavän, Sofie, Idah,Jessica & familjen!

100.Vad är klockan?- 18:54  

Av Evelina - 17 april 2010 15:20

ljuset är det som leder en när man bottnat i skit..

 

hejsaan, idag vaknade jag typ 8? :o

klev upp vid halv nio, och sen la jag mig till 9.20 :)

 och blabla, sen åkte jag & mamma till stan o handlade tape och mat osv :)

sen så har jag städat och pratat ed melissa lite :)

iaf, har ävenbråkat med bästavän :(

min bästastebästavän :(
vet inte hur de blev så, eller varför. men de blev så..


Vi skulle ALLTID vara BÄSTAVÄNNER!

Du är min bästavän.
trots allt som händer mellan oss.
du har funnits för mig sen första gången vi pratade.
Jag blir alltid lika glad då jag ser dig,
Jag känner mig alltid lika trygg när jag kramar om dig,
Blir alltid ordlös när jag träffar dig.
Blir så stark när jag vet att du är MIN bästavän.
& jag orkar inte bråka.
det gör såjävla ont.
du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig.
min ängel. varför gör vi såhär mot varandra?
Jag försöker finnas för dig varje sekund,
men verkar inte lyckas så bra.
jag är grymt lycklig över att du är min,
men du verkar inte vara så glad över de..
Om du vill lämna mig,
så får du aldrig glömma att,
du är min bästavän & jag älskar dig.
Av alla som finns på jorden,
så valde jag dig som min bästavän,
för du är speciell för mig,
det är någonting med dig som gör dig speciell.
men jag vet inte riktigt vad det är?
kanske är det för att du bryr dig om andra så mycken,
kanske är det för att du berättar så mycket för mig?
kanske är det för att du är så himla fin,
nä jag vet faktiskt inte. men någonting är det iallafall.
& jag har gråtit i dom här två dagarna nu.
Kan inte sluta tänka på alla fina ord du gett mig,
& sen bara ger jag upp..


Jag står i tunneln, tittar framåt och ser att ljuset leder mig,

de ger mig styrka att förtsätta att berätta för dig,

ingenting kommer att bli bättre av att deppa ihop,

tar helldre tag i saken, krigar och gör mig av med mitt rop.

jag tittar bak, jag tittar fram & vet nu vart jag ska gå,

jag följer ljuset nu istället för att bara se på,

och jag hoppas att tiden läker såren. 

Dagen kommer komma då man blir något annat än man varit,

och jag är redo för det steget som jag vet jag måste ta,

har du varit där jag är så vet du vart jag nu står,

det kanske är så att man får vad man ger, och ger vad man får.

Det jag vill säga är att: hur svart det ändå verkar, blir det ändå gryning efter natt,

för jag väntar och gör mig vän med sorgen..

hur det än känns här i mörkret får jag inte blicka ner nu,

och jag måste tro på framtiden,

för jag vet att efter regnet kommer solens strålar fram, och jag vet att allt blir bra igen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards