LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Evelina - 22 april 2010 22:20

SKRIV EN PERSON!

.. 
som du älskar av hela ditt hjärta - Mamma

.. som du skulle offra livet för -  Mamma,pappa&charlie.
.. som är den smartaste du känner - charlie & sofie
.. som alltid får dig på strålande humör - Melissa,Linn&Sofie
.. som får dig att le när allt känns tungt -  såna som skriver sjukt söta saker
.. som är den omtänksamaste du vet - Mamma!
.. som är en bitch - hon-->
.. som är en fjortis - jadu, vilken ska jag välja?
.. som är en föredetta bästa vän - ja..
.. som är snygg - zack efron
.. som är osmart - Jag:)
.. som är en riktig vän - Jessica!
.. som är din älskling - ingen.
.. som är den galnaste du vet - Jag & LinnBorg
.. som är den konstigaste du känner - hm, många de
.. som är underbar - Melissa
.. som är dum - Hon<--
.. som du kan prata med om allt - jessica, Sofie,Melissa.
.. en barndomsvän - Melinda
.. som du saknar - morfar ,chavelle,tuff & kaninerna.
.. som betyder mest - familjen, bästavän.

.. som du har spenderat mest tid med - familjen, & jjossan!
.. som du var dum imot när du var mindre - ngn som behövde't
.. som är snäll - Linda F
.. som du har sportat med - HANNA ERIKSSON:D
.. som du skulle vilja krama just nu - Chavelle.
.. som du inte har träffat på länge - Bästavän:'(
.. som du vet saknar dig - Chavelle.
.. som du träffade idag -  familjen, folket i skolan & ja
.. som du tycker är söt -  Sabina(L)
.. som du vill träffa -  bästavän, sabina, melissa m.f
.. som du tycker är snygg- många de
.. som betyder mycket- ''om du dör mamma, så tar jag livet av mig. ''

Av Evelina - 22 april 2010 21:20

Jag är med i en ''veckansblogg'' tävling på :

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

var med ni också:)

Av Evelina - 22 april 2010 21:04

Långsamt suddas du ut ur alla mina bilder..

  

Jag ställer mig den frågan : vad var det som hände?

jag menar, vi lovade varandra att vi alltid skulle vara vänner.

men nu känns det som om vi glidit isär, som om jag står där framför dig, men du ser mig inte där..

låt oss minnas dom dagar vi skrattat tillsammans,

vi behövde abra vara vi, och inga andra.

har många gånger hört att vi 2 blir 1,

att en vänskap som våran, den var perfekt.

kan inte tänka mig ett liv utan dig, för du räddade mig & nu lämnar du mig.

Jag måste sova nu..

för allting är slut.

du och jag, vi hade varann men nu vet jag inte längre, om allting är sant, att du och jag vi sakna försvann.

Jag är trött, på att leta min glädje,

alla jävla dagar, jag kämpat förgäves.

Jag kämpar ensam i stark motvind, men jag hittar ingenting & fortsätter vandra omkring.

Alla våran minnen dom flyger förbi, & jag önskar du vore här..

Jag önskar att du kunde se, hur mycket jag igentligen hade kvar o ge.

Förlåt älskling, hade jag vetat att du inte orkat kämpa mer, hade jag kämpat för oss båda.


Av Evelina - 22 april 2010 20:48

But I don't want miles between us..

  

Av Evelina - 22 april 2010 19:14

ja, idag har ju vi varit på stan och handlat åt pappa osv :)

jag handlade hörlurar & ngn cd skiva till honom.
& till mig själv,e ller mamma köpte till mig :

ny rakhyvel + gel.

2 filmer : fjorton suger. & step up.

blåa tights & vita leggings :)

& en ny webbcamera.

   

imorgon har jag utvecklings samtal, vilket jag varit väldigt nervös inför,

men nu börjar min hjärna koppla, det finns mkt jag behöver prata om.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards