LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Evelina - 14 april 2010 20:04

15 saker du inte visste om mig :


1. fotbollen får mig att må underbart bra.


2. min storbror att igentligen allt för mig.


3. jag ljuger oftast när jag säger att jag mår bra.


4. jag får ångest när jag ska till skolan.


5. jag kan inte prata med lärare ensam ftf utan att känna hur dålig jag är


6. mina vänner är bland det bästa jag har!


7.Jag saknar Chavelle,morfar, Pojken & alla våra kaniner.


8. Jag saknar min morfar även fast jag ALDRIG har träffat honom.


9. Jag har svårt för att lita på folk, men har lätt för att öppna mig :s


10. Jag äter medicin som jag bli jätte trött av :o


11. Jag ÄLSKAR choklad.

12. Jag gråter jätte ofta.

13. depp musik får mig att må bra.

14. Jag erkänner inte att jag är stark inom mig, för jag tror inte på dt.

15. Jag önskar att jag fick träffa min världsbästa kusin Melissa, VARJE DAG. men dt går inte eftersom hon bor i gbg. fast jag ska dit 2 ggr i sommar (y)

 

Av Evelina - 14 april 2010 19:57

orkar inte skriva om dagen,

har iaf pluggat nyss för att jag har SO prov i ''Rom'' imorgon.

ÄVEN ATT VI SKA DISIKERA EN FISK PÅ NO'N IMORGON :ooooo
UEEEEHH!!!

fy, tänker INTE vara med.

men iaf, imorgon har jag även träning, och fan vad fort de går, för i övermorgon är de redan fredag :D

gryymt.

men nu ska jag typ?

ja jag vet inte, men ska försöka hinna med att skriva imorgon också :)
har massor som ska vara klart tills på fredag & har träning dirr efter skolan imorgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards