LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Evelina - 11 april 2010 21:38

Snart lära jag gå och lägga mig efetrsom jag ska upp halv sju imorgon och såntdär, men jag orkar inte lägga mig än :)

sitter och lyssnar på musik och smsar med andrea just nu :)

underbart att ha någon som henne som hjälper och förstår!

Av Evelina - 11 april 2010 19:14

Hejhej, nu ska jag skriva lite om dagen, som ni vet i de förra inlägget så var jag på hörnträff, underbart kan jag säga!

träffade underbart foolk :) så vi började med att typ göra ngn konstig övning i tusen år :) sen så skulle jag & my gå och skjuta på varandra, & efter typ 2 minuter så ropar han tillbaka oss XD
haha sen gjorde vi ngn övning där jag & my skulle bytas av i mål & träna typ på att gå ut när en spelare kom på anfall XD

det var roligt, förutom att jag VRED mitt knä så jag fick ett blåmärke?
också skrapade jag upp benet,

tkr de är fruktansvärd ovanligT:)

men iaf, sen komj ag hem, tittade på tv, sen åt jag, sen satt jag ute ettag, sen gick jag och badade, & skärde mig med rakhyveln på benet:(

iafl, nu sitter jag här och läre plugga :o

också äre typ 45 dagar kvar till jag träffar älskade kusin!


men aja, pusshej


Av Evelina - 11 april 2010 11:51

Hejhejj,

nu ska jag snart klä på mig träningskläder osv eftersom vi har hörnträff idag :)
hoppas det går bra,

känner inte alls för att träna idag efter de som hände igår, men det är en annan historia!

& idag hissar jag faktiskt hörnträffen - för att : eftersom jag slutade i teamhudik så tappade jag kontakten med alla där typ, pratar knappt längre eller nå, men på vissa hörnträffar så är ju dom med, så då får jag träffa dom, så underbart.

Men inget är bättre än ljusdal. & äntligen får jag träffa HannakonstigEriksson som jag inte träffat på? 2 veckor? :D

men nu ska jag fixa mig,

heheheh, puss

  

haha världens sämsta bild, men jag är bäst på att painta :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards