LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Evelina - 15 april 2010 20:46

Om 2 dagar skulle du o jag varit systrar i 11 jävla månader, underbara och mindre underbara månader.

men nu blev de inte så,

alla ljud jag hör, alla bilder, alla människor, allt, exakt allt påminner om dig.

Jag vill inte det här, vill inte gå vidare utan dig, allt vi upplevt, alla roliga minnen.

Hudik cup, skolan, pizzerian, gårn, 21&25 juli..

1 augusti, fyfan vilken dag, det var då jag förlorade dig..

vi som alltid skulle hålla ihop, alltid, alltid ALLTID.

ibland önskar jag att vi aldrig träffats, men igentligen. viklet misstag, då hade jag inte levt nu,,

jag älskar dig, storasyster.

stark vänskap blev för svag..

& vi släppte varandra.

  

föralltid&evigt..

Av Evelina - 15 april 2010 20:43

haha hej?

orkar inte skriva om dagen,

bara att provet gick hur bra som ehlst,

& att, HAHAHA de är pinsmt, men jag började gråta när vi skulle hålla på med fiskarna :o Redan när Erik berättat att vi skulle skära upp dom & kolla hjärtat, magsäcken och tarmarna osv, så var jag så nära på att spy, och sen började jag gråta för de lät så hemskt, så jag behövde inte vara med :p

Av Evelina - 15 april 2010 19:47

HAH justja, igår på spanskan så fick vi lyssna på en spansk låt : La Bamba.

HAHA skitkul :D


Para bailar La Bamba
Se necessita una poca de gracia
Una poca de gracia
Para mi, para ti, ay arriba, ay arriba
Ay, arriba arriba
Por ti sere, por ti sere, por ti sere

Yo no soy marinero
Yo no soy marinero, soy capitan
Soy capitan, soy capitan
Bamba, bamba
Bamba, bamba
Bamba, bamba, bam

Para bailar La Bamba
Para bailar La Bamba
Se necessita una poca de gracia
Una poca de gracia
Para mi, para ti, ay arriba, ay arriba

Para bailar La Bamba
Para bailar La Bamba
Se necessita una poca de gracia
Una poca de gracia
Para mi, para ti, ay arriba, ay arriba
Ay, arriba arriba
Por ti sere, por ti sere, por ti sere

Bamba, bamba
Bamba, bamba

Bamba, bamba.

Av Evelina - 15 april 2010 07:10

nu ska jag fixa klart mig & dra till skolan, skriva So prov, som jag förhoppningsvis klarar eftersom jag pluggat i 4 timmar på de igår.

ska typ kunna att ceasar var politiker, och att han avrättade derassenat, och utropade sig själv som diktator på livstid,

& kunna veta vilket arv det är som lever kvar från romarriket osv, typ betong, badhus, broar osv.

kunna veta vad senat, diktator, konsul, gladiator och republik betyder,

senat : det är en man från stadens allra rikaste familjer typ. & som medhjälpare har den 2 stycker konsuler, men under krig så valdes en diktator ut som då hade hela makten själv, emn fick dock bara ha de ett halvår.

gladiator : det är en slav, som typ är utbildad till att slåss osv,
& sen kan jag typ några av dom reglena också,

& sist : republik : det är en stat som styrs av ngn som inte är född till makten, och inte heller en kung eller drottning :)
sen är de massa mer som jag inte orkar skriva om :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards