LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Evelina - 7 april 2010 19:36

I never needed you to be strong
I never needed you for pointin' out my wrongs,
i never needed pain,i never needed strenght,
My love for you was strong enough you should've known.
No more words.
No more lies.
No more crying.
No more pain.
No more hurt.
No more tryin'
.

___________________________________

jag orkar inte med att sakna dig så mycket längre,

vi glider isär,

& våra minnen börjar långsamt suddas ut..

men jag älskar dig. kom ihåg de.


Av Evelina - 7 april 2010 10:41

hejhej bloggen, igår tänkte jag lägga mig tidigt,

typ vid tolv, men fick reda på en sak så jag satt uppe med bästavän till 3, sen somnade jag tyvärr, men nu vet jag att hon sover & det är ra, ska ringa hnne senare & se hur det går för henne.

även så ringde melissa vid 1.45 & vi pratade i typ en kvart, men jag grät så mycket så jag hade ingen aning om vad jag sa, men men, sen ringde jag bästavän vid 2 & vi pratade om allt mellan himel & jord. saknar dig bästavän!

__________________________________________________________________

iallafall, idag så vaknade jag vid 9 när jag fick sms av sabina (L)

sen låg jag & drog mig till typ halv tio, sen klev jag upp & duschade i tusen år :)

& sen satte jag mig här, ovanligt? - nä precis.

Iallafall, idag har jag inte planerat in så mkt, ska kanske plugga, känns att de behövs efter dom här 2 skolvekcorna som jag varit sjuk, & är fortfarande sjuk, men skitsamma, det är lov & jag måste ju göra ngnting annars typ ruttnar jag :)

iallafall, imorgon skulle jag,mamma&Linn ha åkt till söderhamn & shoppa, men Linn kunde inte, så Amanda följer med ist :))

ska köpa skor tills jag ska till gbg på världensbästakusins student, om 50 dagar, inte länge kvar asså:)

& typ 95 eller 96 dagar eller nå till gothia:) 

gud vad mkt jag har planerat denhär sommaren, sen har jag & melissa bestämmt att hon ska hit i sommar också, & jag ska till gävle/uppsala/skutskär/älvkarleby,

ja nånstans äre iaf :)

& ja,s en när gothia är slut (mamma följer med dit) så kommer pappa & charlie& joel  också till gbg så ska vi till skara osv så ska vi vara borta i typ 4-5 dagar :D

soft vilken härlig sommar.

Även så ska jag & sofie steeka i solen och sånt, de har vi planerat länge nu,

bara snön försvinner :D

nu ska jag gå till köket,

puss:*    

jag längar somfan till gothia asså. fotboll är allt! 

Av Evelina - 7 april 2010 00:05

Jag är med på att vinna en resa till valfri stan.

var det du också

tryck här: http://www.solresor.se/en/kampanjer/bli-resereporter/resereporter/?cmpcid=126&zanpid=1358441296343081984 för att vara med.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards