LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Evelina - 18 april 2010 21:29

NUUUUUUUU så ska jag snart lägga mig & titta på wallander :)

iaf,hade träningsmatch mot ljusdal 97 idag,

Vi vann med 1-0. Elin (back) gjorde målet :)
grymt :)
& hanna hoppade in för våran skull, fast hon hade jätte ont i ryggen :')

menmen, imorgon så beställer jag & mamma hotell & tåg tills vi ska till gbg den 26-29/30 maj.

& sen beställer vi tåg till gbg den 18/7. fast vi åker inte hem, utan åker typ till skara, också åker vi runt och har bara allmänt roligt i rtyp en vecka :)

unerbart!

men men. puss&godnatt! 

Av Evelina - 18 april 2010 14:03

HAHAHA

shit, började tänka på en låt som jag & johanna garvade åt skit mkt förut

 

Av Evelina - 18 april 2010 13:35

heeejj igeeen,

nu ska jag berätta för er om en sjukt söt flicka :)

Hon heter Diana, och tror att hon är bäst, fast det är JAG somär de :)

men iallafall, hon är grymt snäll och man kan inte tro att hon är en 98:a

för hon är mkt mognare, man kan tro att hon är 96:a :)

hon lyssnar alltid om man har någonting att berätta, hon bryr sig alltid, även fast hon inte heller har det så himla lätt.

Hon är så grymt bra på att hjälpa andra och hon hjälper alltid till om ngt är fel, tills det är bra igen.

Hon är underbar. Vi fick kontakt genom bdb, och sen msn, & det r jag grymt glad över.

Jag träffade henne för första gången på marknaden 2009.
& det är INGET jag ångrar!

/ Evelina.


Evelina är en sjukt bra lyssnare också! //Diana



<3

Av Evelina - 18 april 2010 13:10

Hejjjjsan!

jag har sjukt tråkigt nu asså,

men iafl, venne när jag vaknade idag, tror de var kring 9.30 ngngång,

konstigt eftersom jag somnade 4 inatt..

men jaja.

sen så spelade jag & charlie FIFA 10 på wii't :D

sen så satt jag vid datorn, sen följde jag med mamma & charlie när han skulle övningsköra, han var faktiskt duktig.

Sen så satte jag mig vid datorn igen, och nu har jag yss ätit,

lite tidigt, men ska åka vid 15.00 till ljusdal, samling 15.45 på älvvallen,

vi ska ha typ träningsmatch mot 97:orna:)

hehe, ja,

men iafl,

sen ska jag väl plugga lite när jag kmr hem igen & sen vet jag inte :p

Av Evelina - 18 april 2010 00:14

haha, hej, igår (klockan är över 00.00)

så var jag med i fokus på bdb,

& snacka om att ''mätaren'' stiger for,

brukar aldrig vara social med bilder eller så, så tog jag en gamal bild, & la ut i fokus, 120 kommentarer efter 2 minuter.

de är läskigt.

& min statistikmätare stog typ på noll,
& sen omkring 660.

haha grymt,

men ah,

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards