LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Evelina - 21 april 2010 20:27

hold on be strong.

jag ska inte förstöra dig mera nu.

Jag ska inte gråta över dig mera nu.

trots att du var min allra bästa egna storasyster.

så ska jag ge upp de vi hade.

jag ska aldrig glömma det,

men jag ska släppa det.

det är dags att gå vidare nu,

& vara den jag är.

men vad som än händer,

kommer du alltid vara den som byggde upp min värld.

du som alltid ställte upp för mig,

som var min förebild & skulle ge mig en mini-idah kurs.

du är den som alltid kommer att vara den som alltid varit mitt liv.

om 26 dagar så har det gått ett år,

ett år mellan oss, i både skratt o gråt,

stolthet och besvikelse.

men du ska veta, att det jag gjorde fel.

det var aldrig med mening.

jag vela aldrig såra dig, men jag lyckades ändå.

& jag har önskat av allt i världen att få dig tillbaka,

att du ska förlåta dom fel jag gjorde.

men tiden verkar inte vela ha oss tillsammans igen.


Av Evelina - 21 april 2010 18:48

fyfan, jag som försökt att vara stark så längre.

Jag som försökt at förstå själv att jag är stark.

men det är ingen idé att försöka längre,

jag orkar inte kämpa mer.

jag kan inte lita på folk längre,

jag kan inte stå på egna ben längre.

Jag kan inte längre ta andras skit,

& jag orkar inte leva längre.

Utanpå, tror ni att jag är så glad, men igentligen klarar jag inte en enda dag.

Ett evigt lidande, oläkande sår.

Jag hoppas ni förstår mig, varför jag vill här ifrån.
jag är en ensam själ, och jag tror nog att det blir bäst så här.
Men jag tvekar så mkt,

mina tårar bara rinner, jag vill ha ett riktigt liv, utan massa jävla problem.
försöker att kontrolera min smärta,

jag försöker vara glad, med det känns i mitt hjärta.


Jag vill leva som en normal 14 åring, jag vill kunna skratta och vara glad på riktigt, jag vill inte äta medicin för att må bra, jag vill inte känna varje dag att jag inte passar in & måste bli någon annan. jag kan inte vara mig själv längre.

Jag är rädd för att komma till skolan på mornarna,

jag gråter varje kväll innan jag somnar mig.

jag har aldrig känt mig riktigt älskad för den jag är.

Jag ljuger alltid för mig själv om att jag mår bra när jag inte gör det,

jag fortsätter gå vidare även om de gör jätte ont,

men jag lyckas inte så bra..

inen fattar ett jävla skit.

fan ta mig härfrån till en värld utan problem.

nu ger jag upp.

Av Evelina - 21 april 2010 17:31

förresten så har mina klänningar kommit.

blir en snabb ful bild på dom,

ska fixa bättre bilder sen :)

  

Av Evelina - 21 april 2010 16:14

  

idag hissar jag :
*tuggummi
*vänner

*släkt/familj.

*parfym

*klänningar


* tuggummi, alltså, jag ÄLSKAR tuggummi, skulle hellre äta de ist för godis, man får bra andedräkt & de är oftast bra för tänderna, + att de är fruktansvärt gott.

_________________________________________________________________

* vänner - ja, bästavänner är dom som alltid finns där för en, dom är nästan som en syster/bror & ställer upp i alla lägen. Men jag säger inte att alla mina vänner är mina bästavänner, men mina vänner är grymt rba ändå, man kan älska dom & bli älskad tillbaka.

__________________________________________________________________

*släkt/familj - hur vore livet utan ngn som man verkligen litar på inom familjen/släkten, som finns när allt är skit? som man vågar ringa dag som natt. som älskar en oavsätt hur man är.

___________________________________________________________________

* parfym, det går inte en dag utan att jg har 10 liter parfym på mig, älskar parfym grymt mycket, ofta man vill gå & lukta bertil hela tidendå?

nä de är grymt med parfym!

_________________________________________________________________

* klänningar - älskar korta ''ballong'' klänningar ungefär, så fint :)

  

Idag dissar jag lite saker :

x skolan

x gina linnen

x utväxt

x läxor/prov

x Våren

x rökare z 


x - skolan- är så trött på skolan, alla människor skriker hela tiden och man lär sig aldrig nått typ.

x- gina linnen. dom går ALLTID sönder, när man ska dra ner dom eller ngt så blir det alltid hål i dom -.-

x utväxt . ja,alltså, jag har ju färgat mitt hår blont från brunt, & de blev orange men iallafall, & jag har mörkare blond igentligen & jag hatar utväxten, det ser inte klokt ut.

x läxor/prov - varför ska manha prov om man ändå inte kan klara dom? och varför ska man ha läxor utan att dom förhör/kollar igenom läxan ?!

x våren, kanske låter konstigt att jag dissar våren, men vart är den stekande solen? den här veckan har det varit MINUS grader!?

&

x rökare, tycker det är så fruktansvärt äckligt när andra röker, när dom går typ framför en och sen blåser dom bak den äckliga lukten, + att det förstör er kropp & ni lever kortare.

Av Evelina - 21 april 2010 15:55

hejjjjsan,

dagen började med att jag klev upp vid 06.30

sen så fixade jag iordning mig osv.

sen vid 07.30 cyklade jag & hanna till skolan,

& vi skulle igentligen ha musik drekt kl 8,

men eftersom daniel va/är i sthlm och inte rektorn hade fixat ngn annan så satt vi & spelade kort & låtsades som om vi hade rast hela den lektionen, i typ en timme,

sen hade vi NO, satt & pratade bara, hinner nt göra ngt på TJUGOFEM minuter :o

sen hade vi typ rast eller nå, & sen bild, då höll vi på med keramik, & jag gjorde en tavla där de står '' Mamma'' på.

& sen hade vi lunch, typ fiskpinnar & potatis, skit äckligt.

sen hade virast & sen spanska, & jag var ju verkligen på bra humör då också.

var sur typ hela lektionen.

men sen hade vi engelska & sen slutade vi.

så ska snart plugga lite.

iafl.

ska snart bjuda på lite hiss & diss på bloggen :)

& bjuder även på en outfit som jag verkligen älskar att ha på sånna här sega jobbiga sura dagar :

blått ginalinne - gina

svart/grå randig tröja - gina

mjukisbyxor - teamsportia :)

     


Av Evelina - 21 april 2010 06:50

dt blev att jag la mig vid 23 igår kväll,

kusin var inne på msn så vi satt & snackade,

och jag gjorde klart kortet till hennes student.

nu är det bara datum&plats som ska med på den där :)

men iafl,

jag ska snart äta frukost & medicin.

men föst ska jag klä på mig.
& förresten. på fredag ha jag UTVECKLINGSSAMTAAAAAAAAL:oooo

kommer gå åt helvete, känns som om jag bara kmr få negativa ord :o

heheheheh.

här kmr ''kortet'' (:  :

  

JAG ÄLSKAR MIN KUSIN!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards