LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Evelina - 27 april 2010 20:27

nu ska jag inviga min nya fina underbara säng,

ensam..

och jag vet att dt är sjukt tidigt, men jag mår illa, har kramp i magen, hostar, har huvudvärk, är yr , svag i kroppen,

så nu behöver jag lite alvedon och omeprazol och sen ska jag sova.


you don't know what you got, before you lose it and missing it alot.

 


Av Evelina - 27 april 2010 17:57

Nu har dt kommit lite kläder från hm som jag har beställt:)

    

leopard jumpsuit - som en klänning med shorts, superskön & snygg.

älskar leopard mönster!

'kiss me cause i'm cute'- pyamas, sjukt bta nu till sommaren när dt är rätt så varmt att sova:) den är förövrigt jätte skön och söt :)

& sen köpte jag en svart cardigan också,

fast orkade inte knäppa en bild på dt, så ni får dt en annan dag :)

nu ska jag städa upp från golvet och bära ut min jävla säng, eftersom mina nya säng kommit :D

Av Evelina - 27 april 2010 16:57

N är dt så att mina små besökre faktiskt borde gå in på min underbara kusin blogg,

den handlar om hennes faktiskt intressanta vardagar, kan inte tro att vi är kusiner etersom jag inte har ngt intressant vardagsliv :p

om mode, och om hennes skolgång.

Det är en GRYMT fin blogg och en grymt fin kusin,

jag tycker ni ska följa den som jag gör!

www.lisafredin.blogg.se

Vi kan alltid skratta och ha roligt tillsammans :D

vi hittade 152 sånadär i norge

|
V

  och här är en bild på henne från norge :D :  


Av Evelina - 27 april 2010 16:40

men hellu,

idag såå klev jag upp som vanliga mornar, halv sju.

fixade till mig osv,

sen gick jag & hanna till skolan.

när jag kom dit så snackade jag ltie med dom andra, sen satte jag mig i cafét.

så kom nathalie osv,

vi fixade fulle och massa fika :p typ dumlemuffins & KLADDkaka XD

otroligt kul vare,

sen fick vi lite spel på diskmaskinen också XD

ah, sen vid halvtvå skulle vi knäppa kort, förjävligt & hämskt,

sen så var dt poträtt, ännu värre -.-

sen så fick jag gå hem om jag vela eftersom vi slutade halv 2 när vi står i cafét,

men jag stannade på spanskan och ritade av spanien, ska göra nå sånt :)

sen pratade jag emd caroline i typ en halvtimme,

kändes bra,

sen kom jag hem, åt lite, och nu städr ajg för att vi ska byta min säng,

blir ingen träning idag heller, jag undrar vart dt här är påväg alltså, hur ont i huvudet som helst.

men jaja, nu ska jag fortsätta städa :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards