LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Evelina - 23 april 2010 22:33

har varit ute med amanda & robin ikv :)

grymt kul liv hade vi också, spelade fotboll med en colaflaska,

sen gick vi & pratade i evigheter,

sen vid 22 stack jag hem & packade,

ringde bästavän som jag ska träffa imorgon,

& nu har jag nyss pratat med melissa :)

& nu läre jag sova eftersom jag ska upp 7 imorgon :o

ojojoj 

Av Evelina - 23 april 2010 18:49

& jag tänker inte skriva om dagen,

kan berätta att det är bland dom jobbigaste dagarna på hela vårterminen 10.

shit, står inte ut alltså.


I helgen & nästavecka har jag fullt upp dom flesta dagar känns de som :)

Imorn : ''hälsingträning'' typ, sen kke jag åker till bästavän :)

söndag: träning med bästa laget, &  plugga lite.

måndag : match i & mot edsbyn div.1 :D

tisdag : träning trorja:)?

onsdag: ta't lugnt,

torsdag: träning.

 & sen äre helg igen

& om typ 34-36 skoldagar äre sommarlov!


& nu sitter jag iaf & snackar med mickaela på msn :D

får se till att träffa henne nästa gång jag far till mormor:)


& sen är de helg igen:D


Av Evelina - 23 april 2010 17:27

JAG ÄR!


Blyg: ibland
Smart: haha nää
Långsam: alltid
Stressad: jja
Tålmodig: beror på va de är om
Djup: ?
Öppen: njae
Ärlig: ahrå
Positiv: ibland
Rolig: nä
Ansvarsfull: nä

VÄNSKAP!

Jag har svikit en kompis: aa
Förlorat en bästa vän: aa
Sagt att jag älskar en kompis: aa
Sovit med en killkompis: aa
Sovit med en tjejkompis: aa
Pussat en av samma kön: aa
Slagit en kompis: aa
En kompis som vet allt: måste nog vara Melissa

KÄRLEK!

Jag har blivit krossad: aa
Krossat någons hjärta: amen du.
Gett någon ditt hjärta: aa
"Playat": haha nä
Sagt att jag älskar någon och menat det: aa
Sagt att jag älskar någon och ljugit: aa
Varit otrogen:nä

FAVORITER JUST NU!

Låt : rihnanna- rude boy
Pryl: datan & mobilen
Film: i taket lyser stjärnorna, & fjorton suger
Bok: typ min brorsa
Plats: överallt förutom här.
Frukt: äpple

ÖVRIGT!

Opererat mig: aa
Cyklat omkull: aa
Sjungit i duschen: aa
Hoppat bungyjump: aa
Fobi för något: aa
Sett någon död: aa
Varit på begravning: nä!
Sagt att jag hatar någon: aa

LIVET!

Svart eller vitt: svart
Rött eller blått: Blått
Skriva eller tala: båda
Vatten eller cola: cola
Nagelbitarare: varit
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: snygg
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: båda
Festa eller softa: Festa!
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Fredag OCH lördag
Ljus eller lampa: beror på när.
Kärlek eller vänskap: vänksap
Bio eller hemmakväll: båda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards