LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina - 16 februari 2011 21:24

ja, det är sant, det var skitläskigt,

haha eller inte,

näe, men jag skulle till gårn, (fritidsgårn)

å mötte hon mig utanför mitt staket, haha.

sedan ser vi att det kommer en jätte stor traktor som täcker typ hela vägen på bredden, så vi börjar springa, haha, skulle vilja se hur de såg ut,

jag svängde in på en grannes uppfart, och annie fortsatyte springa, sen när traktorn hade åkt förbi mig så såg jag att de fanns lite plats bredvid den att springa på, så jag sprang förbi, samtidigt som traktorn var jätte nära på att köra över oss XD

sen kommer det en stor jävla lastbil också,

haha, fyfan, vi såg nog ut som idioter asså,

typ nått sånthär skulle jag lkunna tänka mig :

  

Av Evelina - 15 februari 2011 22:06


haha, säger inte mer än godnatt

som det står på den 20onde orden,

nu ska jag (4) sova, för att orka med (10)skolan (1) imorgon.

haha, det är nog inte bara fb jag använder dessa ord (19) iaf.

lite kul va det ju!

Av Evelina - 15 februari 2011 21:42

funderar starkt på att ta alvedon, hostmedicin och bafucin eller nån annan halstablett och lägga mig asså,

ska blöta en handduk lite så jag kan lägga den på örat, har jätte ont.

inte en bra dag att bli förkyld,

har ju spanska&svenska provet imorgon :(

men iallafall har jag jätte ont i hela kroppen,

huvudet sprängs snart, kan inte svälja riktigt, har så ont i halsen, har haft de hela dagen,

har hosta som får mig att vilja få upp all mat igen,

för att inte tala om vilken jävla öronvärk jag har, usch, tror jag vill bli av med öronen..

jag har även ont i ryggen och mår skapligt illa,

inte en bra dag att vara jag, så ja,

jag ska lägga mig, klockan är inte ens tio, och de va längesen jag la mig såhär tidigt,

men det kanske behöva.

ska iallafall försöka komma iväg till skolan imorgon och göra dom 2 proven, har ju dom på morgonen, så då kan jag gå hem under dagen om jag får ännu ondare,

men är inte säker på att jag kmr iväg till skolan heller,

de märker vi..

godnatt på er mina söta vänner!

Av Evelina - 15 februari 2011 20:57

HAHAHA,

ja de va lite roligt, haha, ja min dag har faktiskt varit rätt rolig :)

har varit en chill dag asså, :)

nu har jag suttit och pluggat i nåratimmar,

sen typ kl 19.

duktig jag är,

har pluggat på spanskan, så jag kan den hyfsat bra iaf,

klarar nog provet ändå :)

men är inte så säker,

jag ska strax kolla igenom svenskan en snabbis för att vara säger på att jag kan allt utom dom där 2 frågorna jag inte kan :p

men nu ska jag be pappa massera min rygg, har såå ont!!


allt pluggande tar död på mig alltså!

Av Evelina - 14 februari 2011 22:36

men bara för att jag kanske får IG på ETT spanska prov så kan väl inte de påverka hela betyget?

men iallafall, jag kanske klarar de iallafall, vi får se vart ''godkänd-gränsen'' är.

hoppas jag kmr dit iallafall, annars är det bara att bita i det sura äpplet och försöka igen.


närå, men jag ska försöka klara detta.

från svenska till spanska, gick inte bra!

men har många stavfel xD haha

från spanska till svenska  gick bättre..   


Av Evelina - 14 februari 2011 22:08

tycker inte att alla hjärtans dag är ngt speciellt faktiskt, men slänger väl in ett inlägg.

  

så glad alla hjärtans dag på er,

hoppas ni haft en bra dag!

Av Evelina - 14 februari 2011 16:58

speciellt mitt underbara lag som får mig att älska fotboll mer och mer för varje gång vi ses!

 

ser ut som om johanna försöker göra självmål på mig, heh...  

<3


haha ser nu att de ser sjuukt ut att ha gula strumpor till min svarta målvaktsdräkt :)

ska noig börja köra på svarta strumpor :) 

Av Evelina - 14 februari 2011 08:57

haha,

så jävla bra asså,

mamma skjutsade mig till skolan för hon skulle ändå till stan,

så kom jag dit, så sa annie att vi skulle behålla jackorna på för elen inte fungerade & vi kanske skulle få gå hem,

efter lite om och men så sa lärarna att vi skulle ringa våra vårdnadshavare och säga vatt skolan är avstängd för dagen och aytt vi skulle gå hem,

så idag så SKA jag plugga till spanska provet vi har på onsdag, har jätte svårt för att plugga in sånt, men de är väl bara att försöka, göra sitt bästa och hoppas på ett G iallafall:)

nu ska jag baka :D



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards