LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina - 7 februari 2011 21:46

bilder på oss från 2009

         

smågalna brudar.

                       

bilder på oss från 2008..

            bilder från 2009 - igen.

                                        


Jag älskar dig Josefine,

du och jag föralltid, det var så vi sa det..  

Av Evelina - 7 februari 2011 20:37

* Linda Rangfeldt är min förebild.<3

* jag lever hellre singel än i ett förhållande, (kommer väl ångra detdär sen,haha)

* jag hatar att äta mat.

* jag fick 7 VG'n & resten G i mina första betyg. vilket jag är nöjd över.

* jag hatar att prata om mina egna problem.

* jag vill bli psykolog eller fotbollsproffsnär jag blir stor.

* jag gråter jätte lätt då jag ser andra må dåligt.

* jag har väldigt dålig självkänsla.

* jag får alltid dåligt samvete. Även över saker som jag inte gjort fel.

* jag litar på folk för lätt, och dömmer folk för lätt.

Av Evelina - 6 februari 2011 22:25

ja, allt är som vanligt, eller?

idag har jag druckit TVÅ LITER VATTEN på EN OCH EN HALV TIMME.

så de kan inte bero på det,

alltså, idag på träningen så fick jag först JÄTTE ont i foten igen, den har inte läkt än asså..

det gör ont bara jag böjer eller rör den nu,

tur svennis var där och tapade iallafall,

o smart som jag är så kan jag inte ta de lugnt utan springer och kämpar somfan.

vilket ledde till att jag blev jätte yr och såg prickar, men fortsatte spela ändå,

sen då blev jag ännu mer yr och mådde illa, så jag klev av, precis när de va slut,,

iallafall, sen har jag JÄTTE ONT i huvudet och det hugger i magen på mig,

så jag fick ta en smärtstillande så jag blev lugn,

för när jag kom hem så satte jag mig först på en stol och hade jätte ont,

sen då lev jag upp, så typ ramlar jag  ner på golvet och nästan skriker av smärta, tårarna bara sprutade och ja. vad ska man säga?

jag orkar inte ha ont mer,

det är alltid nått, och nu äre allt på samma gång,

har så himla ont överallt,

och det är väl inte de bästa att ligga framför datorn om man har ont i huvudet,

så jag stänger av datorn nu och sover,

de blir en tidig kväll ikväll.

Av Evelina - 6 februari 2011 17:50

förfan, när det börjar bli ljusare så ska jag ut och gå, varje jävla dag,

även om jag har träning eller inte.

VARJE dag ska jag gå,

typ några km varje dag.

och det ska jag hålla också,

håller typ aldrig nått jag säger som har och göra med träning,

haha..

men jag SKA.

ska typ ta med mina mamma, eller ngn kompis ut & gå varje kväll, de är asbra:)


på tal om träning,

nu ska jag byta om och fara till ljusdal för träning :)

imorgon är det styrketräning som jag ska försöka gå på, om jag inte har massa plugg vframför mig, som jag vet att jag har fast låtsas som jag har glömt :)

  

Av Evelina - 6 februari 2011 15:45

förstår inte hur jag tänkte när jag ville hoppa av konfan,

det är asbra folk där och allt,

bra ledare.

längtar till lägret!


nu ska jag sova:D

Av Evelina - 6 februari 2011 10:05

du var allt jag nånsin önskat mig, du var min andledning att leva,

du blev min bästavän som jag aldrig skulle svika,

de sa jag för jag såg att du och var lika,

men jag är speciell och jag visste hela tiden,

att snart kommer den dagen när även du sviker,

jag har kämpat för mig själv, år efter år,

mina tankar har funnits hela tiden på att lämna allting,

hittade aldrig vägen till nya spår.

men ger livet en sista chans innan jag försvinner med vinden.

jag har väntat flera år, påstå aldrig mer att tiden läker alla sår.

jag förstår inte hur man kan ha ett hjärta till att bete sig sådär.


tro, hopp och kärlek.

   

Av Evelina - 6 februari 2011 09:38

så blir jag så jävla glad, inte på sommaren, men nu, på typ vintern, för då vet jag att snart är de sommar :D

det är ju inte speciellt långt kvar till sommaren,

imorgon den 7de så är det 4 månader kvar tills jag är 15 :)

aja, skitsamma typ

Av Evelina - 5 februari 2011 22:36

det vackraste synen en människa kan se, är att se den dom älskar, lycklig.

och det mina ögon vill se nu, är att se dig lycklig.. 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards