LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina - 13 februari 2011 18:20

ja,

såhär började & slutade denna helg:

FREDAG:

jag åkte till hanna, åt lite, la oss och tittade på ''Love and other drugs'' åt lite popcorn och drack saft, sen somnade vi väl vid strax innan halv tolv trorjag,

ställde klockan på 04.30 trorja den va.

USCH USCH USCH! vad hemskt de va att kliva upp så tidigt,


LÖRDAG:

vi packade ihop allt och åkte och hämtade linnea,

sen hämtade vi peter & jossan, så åkte vi till sundsvall, var där strax efter sju,

bytte om, och värmde upp, sedan spelade vi matchen kl 08.00 mot BIK SK.

vann med 1-0, skönt :)

andramatchen var klockan 13.00 om jag minns rätt, mellan 1a & 2a matchen så åt vi lite lunch, tittade på andra matcher och sånt:)
sedan skulle vi spela andra matchen, vi spelkade jätte bra, men bollstanäs var verkligen duktig, dom vann i våran grupp, mnen det blev 2-0 till dom, men vi är ändå glad över att de inte blev mer. :), ja, sedan tittade vi teamhudiksmatch, sen åkte vi och checkade in på hotellet, duschade av oss, slappade lite, eller sprang mer runt och busade, åt middag, sen så busade vi runt på hotellet, sen åkte vi till nordichallen igen, typ vid halvsju. så värmde vi upp osv, sedan började matchen mot OPE IF trorja? klockan 19.30 då vann vi med 0-1 :) skönt, sen åkte vi tillbaka till hotellet igen, duschade riktigt, sen sprang alla runt till varandra osv, sen vid typ tio/halv elva så gick jag& jennifer och hämtade Lina & Frida så kom dom upp till vårat fina rum, så satt vi oss och spelade kort till typ kl halv tolv, så gick dom ner till sig och jag & jennifer bytte om o borstade tänderna osv, sen la vi oss, somnade vid tolv trorjag, ställde klockan på 05.40 inte okej alltså.


SÖNDAG:

både jag & jennifer blev sur för att klockan ringde, men de va bara att pallra sig upp, klä på sig, äta våran risifrutti som var varm, och dricka våran pucko som tydligen var gammal, märkte vi efteråt XD haha.

sen då åkte vi till hallen vid halv sju, spelade halv åtta, så vi värmde upp och taggade till, vi mötte sundsvall, som vi var så orolig över att vi skulle förlora mot..

vilket vi kunde ha göra, det blev straffar, jag stog där, kände hur nervös jag var, vill inte titta när dom slog straffarna, bara ut med händerna o hoppas att jag tog den :p

första straffen vi la räddade dom, deras straff gick in, jag var på den, jag var verkligen på den, så irriterande.

andra straffen räddade dom, & jag med, tredje gick in, jag räddade, fjärde gick in.

såg först hur linnea kommer springandes mot mig, typ hoppar upp och kramar om mig, sen kommer hela laget och vi ligger på marken o är jätte glad.

Sedan åkte vi till hotellet, åt riktig frukost, gott. sen städade vi ihop, åkte till hallen, värmde upp, spelade mot östersund, förstod nästan att vi skulle förlora men aja, dom var duktiga, tyvärr, vi spelade 0-0, sen förlorade vi med 2-0 på straffar, de värsta var nog att jag var på dom hela tiden..

aja, nu är jag hemma iaf, ska lägga mig i badet tänkte jag, tog en powernap när jag kom hem, men är fortfarande jätte trött :(


  

Av Evelina - 11 februari 2011 16:29

  

det här har blivit mitt liv nu.

*gilla*

*gilla*

*gilla*

alldeles för mkt GILLA!!!

Av Evelina - 11 februari 2011 10:38

sitter nu och pluggar svenska, har prov på måndag,

eller jag sitter och förhör annie på frågor ;)

haha,

hon är duktig :D

nu måste jag verkligen plugga, har inte gjort ett skit denna lektion.

oops.

Av Evelina - 11 februari 2011 07:49

haha nä inte riktigt, men jag har BARA packat fotbollsväskan, inga vanliga kläder eller nått,

smart jag är.

men ska göra de när jag kmr hem,

de är världens oväder här nu, de är säkert de i hela sverige,

men aja, nu har jag bråttom.

hörshej

Av Evelina - 10 februari 2011 21:37

Jag vet att det har varit dumt av mig att säga att jag mår bra när du har sett att jag mår dåligt,

förlåt för att jag ljugir över det,

men jag vill inte att du ska ta på dig för mkt,

och jag märker nu att det var rent idiotiskt att säga att jag mår bra när du visste att jag inte gjorde de,

för nu tror du inte på mig när jag säger att jag mår bra.


förlåt mig.

Av Evelina - 10 februari 2011 20:44

nu håller jag på att yra runt i huset efter väskor och kläder och saker,

haha,

sdka packa massor till helgen,

kmr tyvärr inte vara uppdaterad om jag inte lånar ngn dator på hotellet,

hehe,

jag är fittnervös asså,

kommer dö jag,

är så jäääävla nervös:o

men iallafall

så åker jag till Hanna Imorgon vid fem,

sover där och sedan åker jag,svennis, hanna & sen trorja vi åker med jossan & peter också,

vid klockan 5 på lördag morgon,

spelar vårad första match kl 8,

soft vad trött man är då!

aja,

nu har jag lite & göra,

ska fan tvätta ikv o få de torrt till imorgon med, fandå,

skit, anus jävlar!

vad stressad jag blir :(


Av Evelina - 10 februari 2011 15:14

har engelska nu, har haft glosförhör -.-

men de gick bra iafl,

hehe, nu ska vi prata o diskutera om  She's the man;/

fett drygt...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards